کد خبر : 308240
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
-

واکنش پیروانی به پنالتی هوادار

واکنش پیروانی به پنالتی هوادار

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش مقابل هوادار بازی خوبی ارائه داده است.

به گزارش عصرقائم، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل هوادار در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود. به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی انجام دادیم و سه امتیاز بازی را با یک تفاضل گل خوب پیش بردیم.

او درباره صحنه پنالتی بازی گفت: چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است. اگر درباره‌اش صحبت نکنیم، بهتر است.

پیروانی درباره شرایط زمین بازی گفت: تیم حریف هم نسبت به این مساله اعتراض داشت. من خودم شهرستانی هستم اما چرا باید ۸ تیم شهرستانی در تهران تمرین کند اما تیم‌های تهرانی مشکل دارند. ما هرکجا می‌رویم، می‌بینیم این تیم‌ها زمین‌ها را چند ساله اجاره کردند. اگر پول دارید یک زمانی هم به ما بدهید که ما هم فرصت را در این مساله داشته باشیم. این منطقی نیست و تیم‌های شهرستانی در شهرهای خود زمین‌های خوبی دارند و به شهرهای خود هم برای تمرین سر بزنند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره بدون تماشاگر بودن این بازی گفت: ما تیم پرطرفداری هستیم و سرمایه اصلی تیم هواداران هستند. در کنار هواداران ما لذت می‌بریم. در این برد اگر هواداران بودند، خیلی بیشتر به ما می‌چسبید اما می‌گویند استادیوم جای پارکینگ ندارد و امکان ورود هوادار نبود. من سوالم این است در استادیوم‌های دیگر پارکینگ اختصاصی وجود دارد. اگر شرایط بازی وجود ندارد، بازی در جایی برگزار شود که از حضور هواداران بهره‌مند شویم.

واکنش پیروانی به پنالتی هوادار
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =