کد خبر : 308181
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
-

مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های کیاسر

مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های کیاسر

سرپرست اداره کل مدیریت بحران مازندران از مهار آتش‌سوزی جنگل‌های کیاسر خبر داد و گفت: عملیات امداد هوایی برای پیشگیری از آتش‌سوزی مجدد در این عرصه جنگلی نیز صبح امروز آغاز شد و در حال انجام است. ‎

به گزارش عصرقائم، حسینعلی محمدی شیرکلایی اظهار کرد: آتش‌سوزی در جنگل‌های کیاسر بامداد امروز با تلاش نیروهای امدادی مهار شد و از زمان روشن شدن هوا نیز بالگرد برای آب‌پاشی در محدوده دچار حریق به پرواز در آمده است.

وی افزود: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و سایر نیروهای امدادی دیشب با ایجاد آتش‌بُر و محاصره آتش توانستند با وجود صعب‌العبور بودن منطقه و شیب زیاد عرصه موفق به مهار کامل آتش شوند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: اما با توجه به پوشیده بودن سطح زمین از برگ‌های خشک انباشت شده و وزش باد، این احتمال وجود دارد که دوباره آتش شعله‌ور شود. به همین دلیل بالگرد امدادی استان برای اطفاء کامل آتش به پرواز در آمده است.

محمدی گفت: بالگرد امدادی دیروز و پس از انجام عملیات اطفاء آتش در جنگل‌های کلاردشت بلافاصله به سمت کیاسر پرواز کرد. اما تاریکی هوا اجازه انجام عملیات آب‌گیری و آب‌پاشی را نمی‌داد. به همین دلیل عملیات امداد هوایی به صبح امروز موکول شد و بالگرد پس از آبگیری از دریاچه الندان آب‌پاشی در منطقه دچار آتش‌سوزی را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید

آتش به جان جنگل‌های کیاسر افتاد/عملیات برای مهار حریق همچنان ادامه دارد

مهار حریق در جنگل‌های کلاردشت پس از ۱۱ ساعت

مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های کیاسر/امداد هوایی در حال انجام است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + بیست =