کد خبر : 308277
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
-

رحمتی: پوستم به اندازه کافی کلفت است

رحمتی: پوستم به اندازه کافی کلفت است

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش برای رسیدن به نتایج بهتر نیاز به زمان دارد.

به گزارش عصرقائم، مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل تراکتور در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ در ۵ هفته گذشته، این بازی یکی از بهترین بازی‌های تیم ما بود و به معنای واقعی کلمه فوتبال بازی کردیم اما از بخت بد روزگار توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و باید بیشتر کار کنیم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که در بازی‌های خانگی شکست خوردیم. بازیکنان تیم باید به خودشان بیایند و متوجه شوند که این اتفاق نباید رقم بخورد اما ما در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی گرفتیم. تیم من جوان است و روی تیم مقداری فشار است و این مساله تیم را شاید تحت تاثیر قرار دهد. ما در بازی‌های خارج از خانه مقابل صنعت نفت آبادان پیروز شدیم و از مس رفسنجان امتیاز گرفتیم و بابت این ۳ باخت عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه خود به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

او درباره وضعیت خط حمله و مهاجمان آلومینیوم گفت: ما در نقل و انتقالات دنبال مهاجم بودیم اما بعد از اینکه علی‌نژاد را از دست دادیم، مجبور شدیم جای خالی این بازیکن را پر کنیم ولی اگر این بازیکن در تیم می‌ماند ما یک مهاجم هدف را به تیم می‌آوردیم. فوتبال با آدم صحبت می‌کند. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. با توجه به اینکه ما یک گل آفساید دریافت کردیم‌، تیم توانست خودش را جمع کند و بارها موقعیت گل ایجاد کرد. ما روبروی تیمی بازی کردیم که میلیاردها تومان هزینه کرده است و بازیکنان خارجی گران قیمتی نسبت به ما گرفته است. چیزی که باب شده، این است که وقتی ما می‌خواستیم سوار بازی شویم، حریف بازی را از تکاپو می‌انداخت و وقت را تلف می‌کردند. قطعا ما با تلاش خود، سعی می‌کنیم بهتر شویم.

رحمتی افزود: مسلما هوادار دوست دارد تیمش برنده بازی باشد. ما هم دنبال این مساله هستیم و به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند. ما باید پله به پله جلو برویم و سعی می‌کنیم روز به روز بهتر شویم. من از فردا صبح،‌ سعی می‌کنم تلاش خودم را ۳ برابر کنم. با شناختی که از بازیکنان دارم، بازیکنان تلاش بیشتری خواهند کرد و همانطور که سال قبل نشان دادیم، تیمی در شان مردم استان مرکزی می‌سازیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره شرایط میثم مجیدی گفت: مجیدی از روز اول بدنسازی در کنار ما بوده است و از این بازیکن تشکر می‌کنم. او به تیم خیلی کمک کرده است و در شرایط مناسب از این بازیکن استفاده خواهیم کرد. در این بازی، ما دنبال بازی مستقیم نبودیم و به بازیکن رونده احتیاج داشتیم.

او درباره حضور هواداران تراکتور و بی‌انگیزه بودن هواداران آلومینیوم گفت: از همه کسانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم اما باید بدانیم هدف باشگاه چیست. ما دنبال ساختن یک تیم خوب هستیم. طبق قرارداد، ما باید رتبه سال قبل را حفظ کنیم و تیم را جوان کنیم و برای سال بعد هم یک تیم خوب بسازیم. قرارداد من ۲ ساله است و من به قرارداد خود پایبند هستم. شما من را می‌شناسید. بازیکن جوان دوست دارد هوادار تا دقیقه ۹۰ از او حمایت کند. من به هواداران حق می‌دهم اما می‌خواهم از تیم حمایت کنند و این فشار را از تیم بردارند. ما در بازی‌های خارج از خانه داریم خوب کار می‌کنیم و فشاری در بازی‌های خانگی وجود دارد که این را هم به مرور برطرف می‌کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره اعتراض هواداران به شرایط تیم گفت: ما باید به دنبال هدف باشگاه باشیم. هدف باشگاه کاملا مشخص است. هیات مدیره و کارخانه توقع یک تیم خوب از ما دارد و می‌خواهد که جایگاه فصل قبل را حفظ کنیم. در حال حاضر ۵ بازی گذشته است و ما به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم! ما نه قول کسب سهمیه و نه کسب عنوان قهرمانی دادیم. هوادارن حق دارند و می‌خواهند تیم‌شان پیروز میدان باشند. قرعه تیم ما هم در بازی‌های اول خیلی سخت بوده است و تلاش ما بر این بوده است که کیفیت خوبی ارائه دهیم. من ۲۰ سال این اعتراضات را دیدم و از این فحاشی‌ها دیدم و پوستم به اندازه کافی کلفت است. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم و اجازه می‌خواهم که این تیم کارش را پیش ببرد. من به قرارداد خود پایبند هستم و مربیانی را دیدم که برایشان چنین اتفاقی رقم بخورد. روزی که مسیر مربی‌گری را شروع کردم، تمام این مسائل را پذیرفتم و به کار خود ادامه می‌دهم. من تلاش خودم را بیشتر می‌کنم تا آن تیمی که مد نظر دارم را بسازم و امیدوارم به هدفی که می‌خواهیم، برسیم. من فصل گذشته این تیم را در رتبه دوازدهم جدول تحویل گرفتم و در ۱۴ بازی به پیروزی نرسیده بود و  در ۷ بازی گلی به ثمر نرسانده بود. این‌ها را می‌توانید بررسی بکنید که آلومینیوم در آن موقع چه شرایطی داشته است حالا ما آلومینیوم را تحویل گرفتیم و از ریشه داریم این تیم را می‌سازیم و نیاز به زمان داریم. فوتبال، خم رنگرزی نیست. در بازی قبلی ما نتوانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم اما در این بازی انواع فرصت‌ها و موقعیت‌های گل داشتیم. ما در بازی مقابل تراکتور چند موقعیت را در ۶ قدم به گل تبدیل نکردیم. شانس هم جزوی از فوتبال است. خیلی از بازی‌ها را من خودم درون دروازه بودم و در مسابقه‌ای که باید ۲۰ گل دریافت می‌کردیم، در نهایت یک بر صفر پیروز شدیم. قطعا این توپ‌ها گل خواهد شد. اگر به این تیم اعتقاد داشته باشید و به کار خود معتقد باشید، قطعا موفق خواهید شد.

رحمتی: پوستم به اندازه کافی کلفت است/ فوتبال، خم رنگرزی نیست!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − چهارده =