کد خبر : 308196
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
-

دشمنان با همه ابزار‌ها می‌خواهند اربعین حسینی را کمرنگ جلوه دهند

دشمنان با همه ابزار‌ها می‌خواهند اربعین حسینی را کمرنگ جلوه دهند

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمنان با همه ابزار‌ها و ترفند‌ها میخواهند اربعین حسینی را کمرنگ جلوه دهند، گفت: به کوری چشم دشمنان اربعین حسینی هرسال بهتر از سال گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در دومین آئین اختتامیه برنامه سوگواره حسینی با حضور پیرغلامان، خادمین و ذاکرین اهل بیت (علیه السلام) و جوانان و نوجوانان حسینی دیار علوی در صداوسیمای مرکز مازندران برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری آل الله، بااشاره به اینکه مداحان و ذاکران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) ارکان اصلی بصیرت افزایی در بین آحاد مردم هستند، گفت: نقش معرفتی، بصیرتی مداحان و ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) در بین مردم و جامعه یک نقش دقیق و اثرگذار و با ارزش است.

مسلمی با بیان این مطلب که امروزه استکبار با همه ابزار‌های تبلیغاتی به دنبال انحراف افکار عمومی است تا تفکر اومانیستی را در بین مردم جهان ترویج دهد، افزود: اما دین اسلام با بهره گیری از مکتب حسینی گفته است که همه آنچه که در عالم وجود دارد متعلق به خداوند متعال است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تاکید براینکه رشد و پیشرفت و تکامل انسان در گروه قرب به خدای متعال است، خاطرنشان کرد: در تفکر اومانیستی پایان انسان سیاهی و پوچی و نابودی است، اما در مکتب اسلام، پایان انسان در این دوران کوتاه زندگی، دستاوردی برای زندگی در یک دنیای ابدی می‌باشد.

مسلمی با تصریح بر اینکه با ترویج فرهنگ عاشورا که همراه با معرفت و بصیرت افزایی باشد، تفکر اومانیستی از بین خواهد رفت، افزود: اربعین حسینی یک همایش جهانی است و افرادی که در اقصی نقاط جهان در این همایش جهانی حضور پیدا میکنند میخواهند  تا به قرب خدای متعال و معرفت اسلام برسند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمنان با همه ابزار‌ها و ترفند‌ها میخواهند اربعین حسینی را کمرنگ جلوه دهند، تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان اربعین حسینی هرسال بهتر از سال گذشته برگزار می‌شودو  مردم با همه نداشتن‌ها بهترین را برای این همایش جهانی آماده می‌کنند.

مسلمی در پایان سخنان خود با قدردانی از همه دست اندرکاران برنامه‌های عاشورایی، و خدمت بی‌منت بسیج در ایام محرم، خاطرنشان کرد: قدرت، اعتبار و آبروی امروز ما به برکت بسیج است که در ایام محرم در کنار فراجا در بحث امنیت کمک کردند تا در سایه امنیت و آرامش ایام سوگواری برگزار شود.

دشمنان با همه ابزار‌ها می‌خواهند اربعین حسینی را کمرنگ جلوه دهند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 8 =