کد خبر : 308219
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
-

خبیری: مثل بعضی‌ها دست‌مان در جیب کارگران کارخانه نیست

خبیری: مثل بعضی‌ها دست‌مان در جیب کارگران کارخانه نیست

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه‌اش شفافیت مالی دارد و از بیت المال ارتزاق نمی‌کند.

به گزارش عصرقائم، حسین خبیری پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل هوادار اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان خوب کار کردند و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. نوع بازی پرسپولیس هجومی شده است و فوتبال هوادار پسندی از خود به نمایش می‌گذارند. گلی که دریافت کردیم پنالتی نبود و همه دیدند داور اشتباه کرد.

او درباره شرایط مالی پرسپولیس گفت: به عنوان یک هوادار باید بگویم این تیم برای هواداران است و اکنون که وارد بورس شدیم، شفاف عمل می‌کنیم. مثل بعضی‌ها دست‌مان در جیب کارگران کارخانه و بیت المال نیست. آن مدیر روابط عمومی که ادعا کرده قرارداد هنگفتی با مهاجمان خارجی پرسپولیس بسته شده است باید بیاید و در مراجع قضایی ثابت کند. از او شکایت کردیم و باید حد و حدود خودش را بداند.

خبیری ادامه داد: باید بداند درباره چه باشگاهی صحبت می‌کند و باید بیاید و حرفش را ثابت کند. رقم قرارداد ما شفاف است و آن‌ها هستند که شفافیتی ندارند. امیدوارم دیگر جرات نکنند درباره چنین مسائلی بر علیه پرسپولیس صحبت کنند چون با جواب کوبنده‌ای مواجه می‌شوند.

او درباره کارگزار باشگاه پرسپولیس گفت: در این رابطه در جلسات قبل تصمیم گرفتیم. قرارداد کارگزار ایراداتی داشت و اکنون داریم شرایط بهتری را پیگیری می‌کنیم تا آن چیزی که شایسته‌ پرسپولیس است اتفاق بیفتد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضور هواداران در ورزشگاه بیان کرد: فوتبال به سمت حرفه‌ای گری رفته و بازی بدون هوادار ایده خنده‌داری است. جای دیگر یک هوادار خطایی کرده اما ما را محروم می‌کنند و این بسیار خنده دار است. هفته گذشته دیدید بانوان پرسپولیسی چقدر باشخصیت هستند. فدراسیون باید در صدور احکامش تجدید نظر کند چون فوتبال بدون هوادار مزه‌ای ندارد.

خبیری: مثل بعضی‌ها دست‌مان در جیب کارگران کارخانه نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =