کد خبر : 308210
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
-

برد پرگل پرسپولیس با درخشش صادقی

برد پرگل پرسپولیس با درخشش صادقی

پرسپولیس با برتری ۳ بر یک مقابل هوادار در ورزشگاه دستگردی، به صدرنشینی خود ادامه داد.

به گزارش عصرقائم، در نخستین دیدار از هفته پنجم لیگ برتر ایران، هوادار در ورزشگاه شهید دستگردی تهران از ساعت ۱۹ مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کرد که این دیدار با برتری ۳ بر یک  شاگردان گل‌محمدی خاتمه یافت و سرخپوشان به صدرنشینی خود ادامه دادند.

هوادار یک – پرسپولیس ۳

گل‌ها: یورگن لوکادیا در دقیقه ۱۳ و سعید صادقی در دقیقه ۳۷ و ۶۱ برای پرسپولیس و داریوش شجاعیان (پنالتی ۸۲) برای هوادار

امتیازها

هوادار: پنج بازی – رتبه هشتم، ۴ امتیاز

پرسپولیس: پنج بازی – رتبه اول، ۱۱ امتیاز

کارت زرد: سپهر روزی‌طلب و محمدجواد محمدی از هوادار و علی نعمتی گئورگی گولسیانی و سروش رفیعی از پرسپولیس

کارت قرمز: امیرحسین پورمحمد از هوادار در دقیقه ۹۰

ترکیب هوادار: میلاد فراهانی، عزت‌الله پوزقاز، فریبرز گرامی، مهدی عبدی (فرزاد جعفری ۸۶)، سپهر روزی‌طلب، معین عباسیان (امیرحسین پورمحمد ۴۰)، بابک مرادی (ایمان غلامی ۴۰)، محمد جواد محمدی (داریوش شجاعیان ۶۳)، محسن سفیدچقایی، نیما انتظاری، سید محمد میری.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش) رفیعی (محمد عمری ۷۵)، مهدی ترابی (سیامک نعمتی ۸۸)، سعید صادقی (کمال کامیابی‌نیا ۸۸)، امید عالیشاه (سینا اسدی بیگی ۳۱)، یورگن لوکادیا ( حامد پاکدل ۷۵).

موقعیت های خطرناک

در دقیقه چهار ضربه سر عزت‌الله پورقاز به دیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد اما قبل از این ضربه داور خطای مهاجم هوادار روی بیرانوند را گرفته بود.

در دقیقه ۱۰ ارسال توپ به روی دروازه هوادار با ضربه سر گولسیانی و دفع ناقص میلاد فراهانی همراه بود که اسماعیلی‌فر ضربه بازگشتی را به آسمان زد.

گل: در دقیقه ۱۳ پاس در عمق صادقی و ارسال زمینی اسماعیلی‌فر به داخل محوطه شش قم با ضربه نوک پای لوکادیا به گل نخست پرسپولیس تبدیل شد.

در دقیقه ۲۱ در موقعیت ما مشابه با گل نخست پرسپولیس، این بار صادقی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و پاس رو به عقب محکم او با شوت تک ضرب لوکادیا در مقابل دروازه خالی به آسمان رفت. باز هم موقعیت دیگری با ارسال توپ از جناح راست خلق شد که ضربه سر گولسیانی در آغوش فراهانی قرار گرفت.

گل: در دقیقه ۳۷، شوت زمینی و قدرتمند سعید صادقی از مقابل محوطه هجده قدم با برخورد به دیرک دروازه هوادار وارد دروازه این تیم شد و پرسپولیس به گل دوم خود دست یافت.

گل: در دقیقه ۶۱، سعید صادقی شب بی‌نظیر خود را کامل کرد و روی یک ضد حمله سریع با ضربه فنی از مقابل محوطه جریمه دروازه هوادار را برای سومین بار گشود.

در دقیقه ۶۱ توپ ارسالی به روی محوطه جریمه هوادار از مقابل پای چندین بازیکن پرسپولیس عبور کرد و با خوش شانسی در آغوش فراهانی قرار گرفت

در دقیقه ۸۱ توپ ارسالی به داخل محوطه جریمه پرسپولیس به دست گئورگی گولسیانی برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

گل: داریوش شجاعیان در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی دروازه پرسپولیس را گشود و اختلاف را به دو گل کاهش داد.

در دقیقه ۸۷ مهدی ترابی صاحب موقعیت مناسبی شد که این بار فراهانی به موقع از دروازه خارج شد و به محض جدا شدن توپ از پای ترابی، جلوی این موقعیت تک به تک را گرفت.

در دقیقه ۹۰ محمد عمری پشت سر مدافعان هوادار صاحب توپ شد و در حال حرکت به سمت دروازه از پشت سر توسط پورمحمد سرنگون شد که داور مدافع هوادار را با کارت قرمز جریمه و برای پرسپولیس ضربه ایستگاهی اعلام کرد.

برد پرگل پرسپولیس با درخشش صادقی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =