کد خبر : 308193
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
-

فیلترینگ؛ اقدام جدید اینستاگرام!

فیلترینگ؛ اقدام جدید اینستاگرام!

اینستاگرام به محض مشاهده تمام پست‌های اشتراک گذاری شده توسط افرادی که دنبال می‌ کنید، شروع به نمایش پست‌های پیشنهادی می‌کند که این قابلیت علاوه بر اینکه طرفداران زیادی دارد، مخالفانی نیز دارند.

به گزارش عصرقائم، امروزه استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرم بخش جدایی ناپذیر از زندگی افراد شده است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اما یکی از مشکلاتی که کاربران این شبکه اجتماعی با آن روبه رو هستند پست های پیشنهادی است که بر اساس علایق و صفحاتی که افراد فالو دارند نمایش داده می‌ شود که این قابلیت علاوه بر اینکه طرفداران زیادی دارد، مخالفانی نیز دارند که به دنبال راهی برای غیرفعال کردن آن ها می گردند، بنابراین اینستاگرام برای حل این مشکل راه‌ های بیشتری برای تغییر پست‌های پیشنهادی برای کاربران عرضه کرده که در این گزارش به آن می پردازیم.
حذف پست های پیشنهادی اینستاگرام در قسمت  HOME

در وهله اول حساب کاربری‌تان را (در صورت عمومی بودن) به حالت خصوصی تغییر دهید. برای این‌کار در ابتدا به صفحه اصلی حساب کاربری خود وارد شده و  به بخش تنظیمات  ( setting ) بروید. سپس گزینه Privacy را انتخاب و در این قسمت Private account را فعال کنید.

در وهله دوم به قسمت Home رفته و پشت‌سرهم صفحه را رو به بالا بکشید تا در انتها عبارت you’re all caught up ظاهر شود. اکنون به احتمال زیاد پست‌های پیشنهادی از کاربران ناآشنا را می‌بینید.

برای حذف پست ‌های پیشنهادی اینستاگرام سه نقطه کنار حساب کاربری را فشرده و از بین گزینه‌های موجود Not Interested را انتخاب کنید. با این کار اینستاگرام عدم علاقه‌ شما نسبت به پست‌های پیشنهادی شده و آن‌ها را کمتر نشان خواهد داد.

حال با همین روش و انتخاب گزینه I don’t want to see posts from this account دیگر پست‌های کاربرانی که فالو نکرده‌اید برای شما ظاهر نمی‌شوند.

حذف پست های پیشنهادی اینستاگرام در قسمت اکسپلور

اینستاگرام همچنین بر اساس الگوریتم‌های خود در قسمت اکسپلور نیز پست‌هایی را به ما نمایش می‌دهد که گاهی این پست‌ها مورد پسند ما نیست که برای حذف آن پس از مشاهده پست نامرتبط با سلیقه‌تان، با کلیک روی سه نقطه، گزینه  not interested را انتخاب کنید.

با انجام این روش پس از مدتی متوجه تغییراتی در قسمت اکسپلور خود خواهید شد و تمام پست‌ها مطابق سلیقه و خواست شما نشان داده می‌شوند.

استفاده از کلیدواژه و ایموجی برای غیرفعال کردن بعضی موضوعات و جلوگیری از ظاهر شدن آنها در پست‌های پیشنهادی

همچنین اینستاگرام در گزینه جدیدی که امتحان می‌کند، به کاربران اجازه می‌ دهد از کلیدواژه و ایموجی برای غیرفعال کردن بعضی موضوعات و جلوگیری از ظاهر شدن آنها در پست‌های پیشنهادی، استفاده کنند.

با این تغییر، پست‌هایی که حاوی کلیدواژه‌های مورد نظر کاربر هستند که ممکن است شامل ایموجی، حرف و عبارت باشد و در کپشن یا هشتگ پست آمده است، فیلتر خواهند شد. اینستاگرام در یک پست وبلاگ اعلام کرد کاربران می‌توانند از این قابلیت برای متوقف کردن مشاهده محتوایی که به آن علاقه‌ای ندارند، استفاده کنند. کاربران می‌توانند فیلتر کلمات را از تنظیمات اپلیکیشن، تنظیم کنند. همچنین کاربران می‌توانند پست‌های پیشنهادی را به طور کامل غیرفعال کنند.

اینستاگرام همچنین به دنبال حذف پست‌های ناخواسته از بخش اکسپلور اپلیکیشن است که با این تغییر، کاربران می‌توانند به صورت همزمان، چندین پست را انتخاب کرده و آنها را به عنوان پست‌هایی که علاقه‌ای به آنها ندارند، مشخص کنند. با این انتخاب، پست‌های مذکور مخفی می‌شوند و توصیه‌های مشابه در آینده فیلتر خواهند شد.

فیلترینگ؛ اقدام جدید اینستاگرام!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + سیزده =