کد خبر : 308139
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
-

پرکاس: تاکنون نتایج بدی نگرفته‌ایم

پرکاس: تاکنون نتایج بدی نگرفته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است که تیمش تا اینجای فصل نتایج بدی نگرفته است.

به گزارش عصرقائم، رضا پرکاس، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی فردا (دوشنبه) تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: بازی بسیار مهمی داریم و به دنبال سه امتیاز آن هستیم زیرا علی رغم تلاشمان در بازی قبل، در آزادی مقابل پرسپولیس شکست خوردیم. با برد فردا می توانیم فاصله‌مان را در بالای جدول، کم و حاشیه امنیت برای تیم ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: تا الان نتایج بدی نگرفته‌ایم. در چهار بازی گذشته، سه بازی خارج از خانه داشتیم و با سه تیم قوی دیدار کردیم اما این ها دلیل نمی شود و باید با تمام قوا کار کنیم و قطعا روز به روز روی نقاط ضعف و قوتمان کار می کنیم اما هوادار باید صبر داشته باشد. قطعا هوادار دوست دارد ما در تمام بازی ها ببریم اما اگر قرار باشد همه تیم ها باتوجه به هوادارانشان ببرند، فکر کنم مشخص شدن قهرمان سخت است و تیمی هم سقوط نخواهد کرد و به این شکل جدول تاریخی می شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: نتیجه به یکسری عوامل از جمله استفاده از موقعیت ها و کیفیت بازیکنان بستگی دارد. قطعا این نوید را به هواداران می دهیم که روز به روز بهتر شویم و قصد ما این است که پیشرفت کنیم و قطعا جایگاه نفت بهتر خواهد شد.

پرکاس درباره داوری ها نیز عنوان کرد: تا این جا داوری‌ها تاثیرگزار نبوده‌اند و تلاش خود را داشته‌اند. VAR اگر باشد خیلی خوب است اما فعلا در ایران نداریم، هرچند دوست داریم داوران بهترین تصمیم را بگیرند. به هر حال تا الان از داوری رضایت داشتم و خواهم داشت و اعتراضی به داور نخواهم کرد اما در حین بازی اگر احساس کنیم داور در صحنه ۵۰-۵۰ قضاوت می کند، حتما این موضوع را به او گوشزد خواهم کرد.

وی درباره مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: تنها بازیکنی که فردا نمی تواند به ما کمک کند، عباس بوعذار است. علی رغم حضور موفقش در بازی با پرسپولیس اما در صحنه ای دچار مصدومیت شد. کادر پزشکی گفته است چیز خاصی نیست اما در مجموع او را فردا قطعاً نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه «از بازی با پرسپولیس درس گرفتیم که اگر تک ضرب کار کنیم و بازیکنانمان پرس را در دستور کار قرار دهند و به خودباوری برسند این قدرت را دارند که فوتبال روانی را به نمایش بگذارند،» افزود: ما با توجه به داشته هایمان برنامه ریزی می کنیم و هنوز یکی، دو مصدوم داریم. همچنین ترکیب اولیه ما بر مبنای سیستم حریف است و چندین سیستم را کار کرده ایم. به هواداران و دوستداران نفت می گویم خیلی روی سیستم و اینکه با چند مهاجم کار کنیم، مانور ندهند. ما در تمام بازیها نیمه دوم بر بازی سوار بوده ایم و تیم‌مان رو به رشد رفته است و این نشان می دهد بازیکنان تعویضی‌مان در سطح ترکیب اولیه مان هستند. به هر حال امیدوارم از هر بازی درس بگیریم و بازیکنانم به نکات لازم توجه کنند.

وی در مطالبه هواداران خانم این تیم برای حضور در ورزشگاه گفت: درباره این مطالبه با مدیریت باشگاه حرف می زنم و حق هواداران خانم آبادانی است که پا به پای هواداران آقا، تیمشان را حمایت کنند و از بازی ها لذت ببرند اما باید قبول کنیم که حضور بانوان به یکسری زیرساخت و صدور مجوز نیاز دارد اما من این موضوع را مطرح می کنم تا در دیدار بعدی مان با مس تماشاگران خانم را در ورزشگاه داشته باشیم و این قول را می دهم که صحبت کنم.

پرکاس در ادامه با بیان اینکه گل زدن در فوتبال بازی را زیبا می کند، بیان کرد: در بازی با آلومینیوم و پرسپولیس که شکست خوردیم، موقعیت گل داشتیم و این نوید را می دهم که بازیکنان ما در خلق موقعیت بسیار خوب هستند اما باید روی تک موقعیت ها کار کنیم. نفت مسجدسلیمان در بازی های قبلی خود ۵ گل زده است و ۵ گل هم دریافت کرده است و همیشه گل زدن بازی را زیبا می کند اما این مدافعان هستند که با گل نخوردن می توانند یک تیم را قهرمان کنند یا در موقعیتی بهتر قرار دهند. به هر حال تدابیری داریم تا جلوی قدرت گل زنی حریف را بگیریم و از نقطه ضعف آن حداکثر استفاده را داشته باشیم. با مهاجمان کارهای اختصاصی انجام داده ایم و تنها باید قدر فرصت ها را بدانند که البته خواهند دانست. امیدوارم در انتهای فصل بازیکن گل زن نفت آبادان جزو مهاجمان آن باشد.

پرکاس: تاکنون نتایج بدی نگرفته‌ایم/ مطالبه زنان هوادار آبادانی را پیگیری می‌کنم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =