کد خبر : 308128
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
-

مورایس: ایران در جام جهانی باید لیاقتش را نشان دهد

مورایس: ایران در جام جهانی باید لیاقتش را نشان دهد

سرمربی سپاهان می‌گوید فقط کافی نیست ایران در جام جهانی باشد و باید کیفیت بالا و لیاقت‌شان را نشان دهند.

به گزارش عصرقائم، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: همه می‌دانیم که بازی حساسی است و داربی اصفهان را پیش رو داریم. دو باشگاه مهم مقابل هم بازی می‌کنند و برای ما بازی بسیار مهمی است. به دنبال نتیجه و کیفیت هستیم تا هفته به هفته پیشرفت کنیم.

او در رابطه خط دفاعی تیمش عنوان کرد: نگرانی خاصی برای خط دفاعی نباید داشته باشیم چون همه اشتباه می‌کنند. جزییاتی باعث گل خوردن ما شد. اشکال از خط دفاع نبود و مشکل تصمیم اشتباه بود. بازیکنان ما کیفیت‌های متفاوتی دارند که از آن‌ها استفاده می‌کنیم. در آینده می‌خواهیم تیمی بهتر شویم اما متاسفانه در بازی قبلی یک اشتباه باعث باخت ما شد و مطمئن باشیم از این اشتباهات درس می‌گیریم.

سرمربی سپاهان درباره دعوت شدن بازیکنانش به تیم ملی گفت: عملکرد تیمی شاید باعث شود یک بازیکن به تیم ملی دعوت شود. این نشان دهنده پیشرفت تیم است که باعث افزایش کیفیت انفرادی بازیکنان می‌شود. فقط ۵ بازیکن دعوت نشدند بلکه ۲ بازیکن دیگر هم به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال به تیم ملی دعوت شدند. داریم شرایطی مهیا می‌کنیم که بتوانیم آن‌ها را به تیم ملی بفرستیم و این بسیار خوب است.

او ادامه داد: این فقط کافی نیست که به تیم ملی دعوت شوند. باید دنبال این باشند که در تیم ملی بمانند. رقابت با بازیکنان لژیونر سخت است و باید آنقدر کیفیت نشان دهند و از از پیراهنشان دفاع کنند. فقط کافی نیست ایران در جام جهانی باشند و باید کیفیت بالا و لیاقت‌شان را نشان دهند. من ایرانی نیستیم اما ایران لیاقتش را دارد و می‌تواند نشان دهد چه کیفیتی دارد.

مورایس درباره عملکرد تیمش و شکست در هفته گذشته بیان کرد: ما ۲ ماه پیش کارمان را با بازیکنان شروع کردیم و بازیکنان انسان هستند و هر روز نمی‌توانند کار کنند. تیمی نیستیم که فقط قرار است دفاع کند و می‌خواهیم از عقب بازیسازی کنیم. کارمان را با نیما و رشید شروع کردیم و در لحظات آخر پیام نیازمند به تیم ما ملحق شد. فقط ۲ هفته است این کار را با او شروع کردیم اما در آینده شرایط بهتری خواهیم داشت. من شناختی از لیگ و تیم‌ها ندارم و فقط دارم یاد می‌گیریم تیم‌ها چگونه بازی می‌کنند اما باور دارم در آینده یک تیم خواهیم شد و بهتر کار خواهیم کرد.

او درباره عملکرد شهریار مغانلو گفت: بازیکنان ما همه به من اعتماد دارند و من به آن‌ها اعتماد دارم. این یک بحث خصوصی بین بازیکنان است و من نمی‌توانم در این رابطه صحبت کنم.

مورایس: ایران در جام جهانی باید لیاقتش را نشان دهد/ از اشتباهات‌مان درس می‌گیریم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 4 =