کد خبر : 308088
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
-

برنامه های یزدانی و قاسم‌پور برای جهانی صربستان؛ آمریکا حریف اصلی است

برنامه های یزدانی و قاسم‌پور برای جهانی صربستان؛ آمریکا حریف اصلی است

ستاره های کشتی ایران و امید اصلی طلای جهانی درباره رقابتهای قهرمانی جهان در صربستان صحبت کردند.

به گزارش عصرقائم، آخرین تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی صربستان در خانه کشتی ادامه دارد. در حاشیه این تمرینات، حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور دو ستاره اصلی کشتی ایران و دو امید اصلی مدال صحبت کردند.

یزدانی: حریف مستقیمم کشتی‌گیر آمریکایی است

حسن یزدانی که برای کسب طلای دیگری به مسابقات جهانی بلگراد خواهد رفت، در مورد آخرین روزهای تمرینی آزادکاران اظهار داشت: روزهای پایانی تمرینات هست و دوره پیپرینگ را می‌گذرانیم. شرایط روحی و بدنی بچه‌ها خوب است. مردم هم دعا کنند که بچه‌ها بهترین نتیجه را بگیرند و دل مردم را شاد کنیم.

دارنده ۲ مدال طلا و نقره بازی‌های المپیک در مورد حریفانش تاکید کرد: با اکثر حریفانم در ۸۶ کیلو کشتی گرفتم. حریف مستقیمم، کشتی‌گیر آمریکایی است که با آقا پژمان (درستکار) و تیم آنالیز کشتی‌اش را نگاه کردیم. نکاتی را گفتند و در تمرینات مورد آزمایش قرار دادیم که اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، خدا بخواهد و مردم هم دعا کنند مسابقات را به خوبی تمام خواهیم کرد.

قاسم‌پور: حریف مستقیم من کشتی‌گیر آمریکایی است

همچنین کامران قاسم‌پور قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جهان در سال ۲۰۲۱ در مورد وضعیتش چند روز پیش از اعزام به بلگراد اظهار داشت: شرایط بدنی‌مان خوب است. از فشار تمرینات کم شده و امروز (۱۲ شهریور) آخرین روز تمرینات پرفشار بود. با برنامه‌ریزی مربیان، رفته رفته تا روز مسابقه به شرایط خوبی می‌ر‌سیم و امیدوارم که نتیجه قابل‌قبولی در صربستان بگیریم.

وی در مورد حریفانش در این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: مسابقه جهانی است. همه کشورها مسلما با آمادگی خوب می‌آیند، ما هم روی تک تک حریفان برنامه‌ریزی کردیم. حریف مستقیم من در مسابقات جهانی کشتی‌گیر آمریکایی است که به طور ویژه‌تر روی او کار کردیم. با آقا پژمان (درستکار) و مربیان در تمرینات این مبارزه را شبیه‌سازی کردیم و هر چیزی که لازم بود که در این کشتی انجام شود را تمرین کرده‌ایم، امیدوارم که با نتیجه خوبی کار تمام شود.

قاسم‌پور با اشاره به حریف فینال سال گذشته‌اش که در مسابقات جهانی امسال حضور ندارد، گفت: فینال پارسالم با کوربانوف روس بود که در مسابقات امسال غایب است. فینال سختی هم بود، او روس کشتی‌بلدی بود که مبارزه سنگینی داشتم. امسال در غیاب کوربانوف، حریف آمریکایی جدی‌تر از بقیه است که امیدوارم مردم هم دعایم کنند که شرمنده‌شان نشوم.

برنامه های یزدانی و قاسم‌پور برای جهانی صربستان؛ آمریکا حریف اصلی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =