کد خبر : 307971
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
-

طرح ضربتی برخورد با سرقت در تهران کلید خورد

طرح ضربتی برخورد با سرقت در تهران کلید خورد

فرمانده انتظامی پایتخت از شروع طرح ضربتی پلیس پایتخت برای مقابله با سرقت خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سردار حسین رحیمی در قرارگاه مقابله با سرقت با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی پلیس‌ پایتخت مقابله جدی با سارقان و پدیده سرقت است، گفت: پی‌جویی جرم سرقت از لحظه وقوع در دستور کار قرار دارد و به محض وقوع هرگونه سرقت پیگیری موضوع و دستگیری سارقان به سرعت در دستور کار گشت های ضربت  قرار خواهد داشت.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به راه‌اندازی گشت های ضربتی خودرویی و موتوری مقابله با سرقت اظهار کرد: تمرکز ماموریت های پلیس پایتخت برای مقابله جدی و همه جانبه با سرقت، زورگیری و سرقت‌های خشن است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه طرح ضربتی مقابله با سارقان با قدرت، اقتدار و قاطعیت انجام خواهد شد گفت: به شهروندان این اطمینان را میدهیم که با همه توان برای مقابله با سارقان و زورگیران به میدان آمده و مقتدرانه با این افراد که با عملکرد خود امنیت و آرامش و احساس امنیت شهروندان را به خطر می اندازند، برخورد خواهیم کرد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه عمده عِده و عُده کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی در بحث برخورد با سارقان و مقابله با پدیده سرقت به کارگیری شده است، ادامه داد: محورهای اصلی و فرعی شهر حتی کوچه پس کوچه های شهر را به دنبال سارقان خواهیم بود.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تمهیدات لازم را برای کاهش حضور یگان های  ۱۱۰ در محل های اعلام شده به کار گرفته ایم گفت: قرارگاه دائمی مقابله با سرقت پلیس پایتخت در راستای رفع دغدغه شهروندان راه اندازی شده است و ان‌شاء‌الله شهروندان عزیز پایتخت بزودی از نتایج این طرح مطلع خواهند شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه بسیاری از سارقان خرده‌پا و حتی برخی از زورگیران به دلیل مصرف مواد مخدر اقدام به سرقت و زورگیری می‌کنند، گفت: سارقان معتاد به محض دستگیری برای مدت حداقل ۶ ماه تحویل مراکز بازپروری خواهند شد و پس از آن به اتهامات آنها رسیدگی خواهد شد.

طرح ضربتی برخورد با سرقت در تهران کلید خورد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + شش =