کد خبر : 307951
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
-

جزئیات فرآیند پرداخت به سهامداران بانک مهر اقتصاد سابق بنیاد تعاون بسیج

جزئیات فرآیند پرداخت به سهامداران بانک مهر اقتصاد سابق بنیاد تعاون بسیج

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و نماینده بنیاد تعاون بسیج در مازندران فرآیند پرداخت به سهامداران بانک مهر اقتصاد سابق بنیاد تعاون بسیج را تشریح کرد.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ عسکر مجیدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: پیرو دستور دولت دوازدهم مبنی بر ادغام بانک های نیروهای مسلح، بانک مهر اقتصاد از جمله بانک‌هایی بود که همراه با دارایی ها و اموال در بانک سپه ادغام شد.

وی بیان کرد: این ادغام مشکلات زیادی را در پی داشته است از جمله وضعیت سهامداران بانک مهر  در هاله ای از ابهام فرو رفت و برخی از سهامداران سهام خود را با زیان زیاد به قیمت حتی ۱۰۰ تومان فروخته و برخی نیز بلاتکلیف رها شدند که با دستور مقام معظم رهبری و پیگیری بنیاد تعاون بسیج در خصوص تعیین تکلیف وضع سهامداران متضرر حدود هفت هزار میلیارد تومان وجوه حاصل از این دارایی ها وصول شد.

نماینده بنیاد تعاون بسیج در استان مازندران تصریح کرد: طی روزهای آینده مراحل پرداخت حقوق سهامداران از یک هفته قبل شروع  شده است و امیدواریم که تا بهمن ماه سال جاری پرداخت تمامی سهامداران انجام شود.

مجیدی فرآیند پرداخت حقوق سهامداران را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱٫    مراجعه سهامدار به سایت www.yarabtb.ir و نسبت درخواست براساس جدول زمان بندی در بخش امور سهامداران (نکته: منظور از زمان بندی یعنی در آنجا مشخص شده است که افراد سهامداران چه تعداد سهام در چه تاریخی و چگونه مبلغ را دریافت می کنند.)
۲٫    مراجعه سهامداران به نزدیک ترین دفتر اسناد رسمی محل سکونت و تکمیل فرم (سهامداران بانک مهر اقتصاد) لازم به توضیح است که به منظور تسهیل در دریافت فرم (سهامداران بانک مهر اقتصاد) هماهنگی لازم از طریق کانون سر دفتران انجام و مراتب به کلیه دفاتر اسناد رسمی کشور اعلام شده است.

۳٫    مراجعه سهامدار به شعب بانک صادارت سراسر کشور به همراه فرم دفترخانه، کارت ملی و شناسنامه برای دریافت وجه. (نکته: سهامدارانی که به علت عسروحرج، سهام خود را در اوایل سال ۱۳۹۸ به ارزش هر سهم ۱۰۰۰ ریال فروختند، بنابه پیشنهاد بسیج و موافقت رئیس سازمان بسیج به ازای هر سهم مبلغی به عنوان جبران ضرر پرداخت می شود.)

۴٫    پرداخت سود به وراث متوفیان نیز تعلق می گیرد که برای چگونگی آن به سایت (یارا) مراجعه نمایند.

۵٫    کلیه سهامداران در صورت ابهام یا داشتن سؤال به سایت یارا مراجعه نمایند. (www.yarabtb.ir)

 

جزئیات فرآیند پرداخت به سهامداران بانک مهر اقتصاد سابق بنیاد تعاون بسیج
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =