کد خبر : 307883
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
-

نظام بانکی در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مصمم است

نظام بانکی در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مصمم است

دکتر محمد رضا فرزین رییس شورای هماهنگی بانک‌ها در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی( ره) بر حمایت همه جانبه بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات خرد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی( ره) تاکید کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا فرزین در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی( ره) که  با حضور  سیدعباس حسینی؛ معاون وزیر اقتصاد، اصغر ابوالحسنی؛ قائم مقام بانک مرکزی، محسن کازرونی؛ عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیات امنای کمیته امداد، مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد و مدیران عامل بانک‌ها برگزار شد ضمن اشاره به حمایت همه جانبه نظام بانکی برای پرداخت تسهیلات خرد به مددجویان کمیته امداد گفت: با توجه به سیاست‌های جدید مالی، تامین مالی تسهیلات خرد کار دشواری شده است ولی در همه جلسات شورای هماهنگی بانک‌ها، اولویت اول همه بانک‌ها تامین مالی خرد و تامین مالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی ( ره ) بوده است.

فرزین اظهار کرد: بانک‌های دولتی در سال گذشته به ۱۵۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد به میزان ۸۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات خرد پرداخت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در پنج ماهه سال جاری به ۴۴ هزار مددجوی کمیته امداد، ۳۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات خرد پرداخت شده است که این میزان نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد رشد داشته  است. این در حالی است که این میزان رشد را در سایر تسهیلات  بانک‌ها شاهد نیستیم و این موضوع نشان می‌دهد که سطح پرداخت تسهیلات نظام بانکی کشور به مددجویان کمیته امداد، افزایش یافته است.

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: تسهیلات خرد تاثیر زیادی روی معیشت مردم دارد و نظام بانکی با وجود دشواری‌هایی که در پرداخت تسهیلات تکلیفی دارد اما مصمم است که در هر شرایطی تسهیلات مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را پرداخت کند.

وی افزود: بانک ملی ایران نیز در حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی ( ره) بسیار مصمم است و در کنار تسهیلات خرد پرداختی خود اقدامات متعددی را انجام داده است؛ در زمان شیوع ویروس کرونا و آموزش از راه دور  به تعداد ۲۱۷۰ تبلت برای دانش آموزان مددجوی تحت پوشش این کمیته که روند تحصیلی آنها دچار مشکل شده بود، اعطا کرد.

وی تاکید کرد: این حمایت‌ها از سوی بانک ملی ایران قوی‌تر از همیشه، ادامه می یابد.

در این مراسم که به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شده بود، عباس شفیعی؛ رئیس هیات مدیره، ناصر شاهباز، حسن مونسان و صمد عزیزنژاد از اعضای هیات مدیره بانک و محمد شیریجیان؛ عضو هیات عامل، مصطفی امیری قادی؛ مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی نیز حضور داشتند. از مدیران عامل بانک‌ها توسط مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) به پاس حمایت‌های بی‌دریغشان از مددجویان کمیته امداد امام خمینی( ره)، تقدیر شد.

مدیر عامل بانک ملی ایران در حاشیه این مراسم از نمایشگاه محصولات مددجویان کمیته امداد امام خمینی ( ره) بازدید کرد و با مددجویان به گفت و گو پرداخت.

 نظام بانکی در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مصمم است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + سیزده =