کد خبر : 307906
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
-

حضور اسکوچیچ و شمس در تمرین تیم ملی فوتسال

حضور اسکوچیچ و شمس در تمرین تیم ملی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتبال در تمرین تیم ملی فوتسال حضور یافت.

به گزارش عصرقائم، حسین شمس عصر امروز (دوشنبه) در تمرین تیم ملی فوتسال حضور یافت. شمس قبل از بازی دوستانه تیم ملی و مقاومت البرز در کنار اعضای تیم ملی، کادر فنی و سرپرستی تیم ملی حاضر شد و در فضایی صمیمی برای دقایقی با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

شمس با بیان اینکه ما هر وقت روی جوانان سرمایه گذاری کردیم ثمره‌اش را گرفتیم، گفت: من افتخار می‌کنم در جمع شما جوانان حاضر هستم. برای حمایت از تیم‌ ملی به صورت مداوم با وحید شمسایی در تماس هستم و مطمئناً تمام برنامه‌هایی که تیم ملی دارد، مورد حمایت قطعی ما خواهد بود. وحید شمسایی دست به ریسک بزرگی زده است و همه ما باید در راستای موفقیت تیم ملی گام برداریم. در این مسیر هر کمکی که از دست بر بیاد دریغ نخواهم کرد.

وی افزود: من به این نسل جوان اعتقاد دارم و مطمئنم در جام ملت‌های آسیا نتیجه می‌گیرند و این تیم جوان و با انگیزه در کنار با تجربه‌ها در جام جهانی موفق خواهد شد.

حسین شمس سپس با اصولی، رییس کمیته فوتسال به گفت‌وگو پرداخت و نظاره‌گر بازی دوستانه تیم ملی با تیم فوتسال مقاومت البرز شد.

در ادامه این دیدار اسکوچیچ به همراه حمید استیلی در سالن برگزاری این مسابقه دوستانه حاضر شدند و دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال با پیروزی ملی‌پوشان مقابل مقاومت البرز به پایان رسید.

حضور اسکوچیچ و شمس در تمرین تیم ملی فوتسال

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + سیزده =