کد خبر : 307895
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
-

تارتار: زمین انزلی مناسب ملوان نیست

تارتار: زمین انزلی مناسب ملوان نیست

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید زمین ورزشگاه سیروس قایقران باید کیفیت بهتری داشته باشد.

به گزارش عصرقائم، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ملوان اظهار کرد: خوشحالم که استان گیلان در لیگ برتر نماینده دارد و کاش شهر رشت هم نماینده داشت تا داربی معروف استان گیلان برگزار می‌شد. برای ملوان آرزوی موفقیت دارم. بازی سختی است و قابل پیش‌بینی نیست. همه تیم‌ها خوب یارگیری کردند و امکانات خوبی دارند.

وی ادامه داد: ملوان هواداران پرشوری دارند و به جذابیت بازی کمک می‌کنند. ما به دنبال ۳ امتیاز هستیم زیرا تک امتیاز نه به درد ما می‌خورد و نه به درد ملوان. ما و بازیکنان هدف بزرگی داریم و می‌خواهیم ضمن حفظ رده هفتم پارسال، جایگاه بهتری داشته باشیم. ما و هشت تیم دیگر هزینه رقابت با مدعیان را نداریم. سعی می‌کنیم رقابت جانانه با تیم‌های مدعی داشته باشیم و تیم خوبی هستیم. به دنبال اولین پیروزی برابر ملوان هستیم. ملوان را خوب آنالیز کرده‌ایم. آن‌ها روی زمین بازی می‌کنند اما زمین را که دیدم، مناسب بازیکنان ملوان نیست. مسئولان باید بهتر از این، زمین را حفظ کنند.

تارتار درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: محروم نداریم اما مصدومیت سعید باقرپسند ضایعه دردناک و ناراحت‌کننده‌ای بود. او بازیکنی بود که از نیم‌فصل دوم سال گذشته به ما اضافه شد و شکوفا شد و خیلی تیم‌ها به دنبال او بودند.

تارتار: زمین انزلی مناسب ملوان نیست/ مساوی نه، برد می‌خواهیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =