کد خبر : 307923
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
-

اولین پردیس سینمایی ساری بزودی احداث می‌شود

اولین پردیس سینمایی ساری بزودی احداث می‌شود

پردیس سینمایی ایران ساری با هفت سالن مجهز سینما با تفاهم‌نامه بین حوزه هنری مازندران و شهرداری ساری ساخته می‌شود.

به گزارش عصرقائم، طی نشستی در شهرداری ساری، توافقنامه مشارکت دو نهاد جهت ساخت پردیس سینمایی ایران امضا شد.

در این دیدار که مهدی معصومی گرجی رئیس حوزه هنری استان مازندران،سید سعید پورقاسم مدیر امور سینمایی استان، طالبی شهردار ساری، حسینی معاونت شهرسازی ساری حضور داشتند، ابعاد مختلف همکاری و مشارکت در احداث پردیس سینمایی ایران مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و در نهایت سند توافقنامه مذکور توسط رییس حوزه هنری مازندران و شهردار ساری امضا شد.

مهدی معصومی گرجی رئیس حوزه هنری استان مازندران در این بازدید ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت سینماسازی و به روز رسانی امکانات و تجهیزات سینماها گفت: حوزه هنری از متولیان ساخت پردیس سینمایی در کشور است و ما در مازندران ضمن رایزنی با شهرداری ها و فرمانداری ها، جذب بخش خصوصی و دیگر مراکز به دنبال زمینه هایی برای احداث پردیس های سینمایی در شهرهای مختلف استان هستیم.

همچنین مقرر شد موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز (وابسته به حوزه هنری) که مسئولیت اداره و احداث سینما و پردیس سینمایی در سطح کشور را عهده دار است بعد از صدور مجوز پروانه ساخت توسط شهرداری مراحل ساخت پردیس را آغاز کرده و به بهره برداری برساند.

تفاهم‌نامه احداث بزرگ‌ترین پردیس سینمایی ایران با بین جواد طالبی شهردار ساری و مهدی معصومی گرجی رئیس حوزه هنری مازندران، به امضاء رسید با امضای تفاهم‌نامه قرار است ساخت این پروژه بزرگ فرهنگی با همکاری شهرداری ساری در مرکز مازندران آغاز شود.

پردیس سینمایی ایران ساری با هفت سالن مجهز سینما و فضاهایی مانند گالری، استودیوی صدا، فروشگاه آثار هنری و فضاهای رفاهی مانند رستوران سنتی، کافه و بوفه طراحی‌شده که در هفت‌طبقه در سینما ایران واقع در ابتدای خیابان مازیار ساری ساخته می‌شود.

اولین پردیس سینمایی ساری بزودی احداث می‌شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 14 =