کد خبر : 307831
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
-

هوشمندسازی مازندران با کمک دانش‌بنیان

هوشمندسازی مازندران با کمک دانش‌بنیان

استاندار مازندران گفت: نامگذاری امسال باعث انرژی و انگیزه مضاعف به فعالان دانش بنیان شده است که با انگیزه و با اقتدار به جلو حرکت کنند و امیدوار باشیم که مازندران بزرگ به دست فرزندان این استان هوشمند شود.

به گزارش عصرقائم،  سیدمحمودحسینی پور در بازدید از شرکت دانش بنیان خزر الکتریک آمل در شهرک صنعتی بابکان با اشاره به اینکه اولویت دهی به شرکت های دانش بنیان بومی است، اظهار کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان در اولویت نخست مجموعه اجرایی و تصمیم ساز استان قرار دارد که در همین راستا تمام تلاش مان در درجه اول از شرکت های دانش بنیان منطقه برای رفع مشکلات مازندران استفاده شود.

وی مهم ترین دلیل برای بازدید این کارخانه را نوع فعالیت آن برشمرد و افزود: این شرکت برای ایمن‌سازی زباله های بیمارستانی و بی خطرسازی ان اقدامات موثری انجام داده و تولیدات آنها در داخل و خارج کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

استاندار مازندران  با تاکید اینکه اولویت حل مشکلات مازندران، نخبگان این استان هستند، خاطرنشان کرد: تا ۲۰ مهرماه اولین دستگاه قرار است تحویل داده شود و اگر این استانداردها قطعی بود، حل مشکل پسماند را به نیروهای این استان می سپاریم.

این مسئول ادامه داد: یکی از سیاست‌های قطعی ما این است که با شرکت‌های دانش‌بنیان مازندران ، مشکلات و نیازهای استان را حل کنیم و از نیروهای مازندرانی استفاده کنیم و اولویت حمایت  از این مراکز دانش بنیان است.

حسینی پور با بیان شعار امسال از سوی رهبری، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری امسال شعار سال را تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین مطرح کردند که این برای ما شعار نیست، حکم حکومتی است که نباید برای اجرا آن تعلل کرد.

وی تصریح کرد: این نامگذاری باعث انرژی و انگیزه مضاعف به فعالان دانش بنیان شده است که با انگیزه و با اقتدار به جلو حرکت کنند و امیدوار باشیم که مازندران بزرگ به دست فرزندان این استان هوشمند شود.

استاندار مازندران درصد بالای از بیکاری مازندران را در قشر  تحصیلکرده دانست و بیان کرد: تمام سیستم های ارتباطی استان مازندران به دست بچه این استان هوشمند شود هم مردم مازندران و هم گردشگران؛ چرا که استان گردشگری هستیم باید هم تراز کشورهای توسعه یافته باشیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان منتظر کار در ادارات هستند، خاطرنشان کرد: نخبگان هر شهرستانی باید بدانند که در این مسابقه باید شرکت کنند این مسابقه مسابقه بزرگی است چرا مسابقه آب مازندران را با این تاریخ دیرینه ای که دارد ، باید در قیاس کشور و بعد در قیاس کشورها اطرافما استان های همجوار توسعه داشته باشیم.

هوشمندسازی مازندران با کمک دانش‌بنیان/حل مشکل پسماند در اولویت است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + نوزده =