کد خبر : 307780
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
-

جزئیات احداث مسکن ویژه کارکنان جوان دانشگاه تهران در زمین‌های دانشگاه

جزئیات احداث مسکن ویژه کارکنان جوان دانشگاه تهران در زمین‌های دانشگاه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران از آغاز پیگیری‌های قانونی بهره‌برداری از زمین‌های دانشگاه تهران جهت احداث مسکن ویژه کارکنان جوان خبر داد و گفت: از سوی کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه تهران اجازه داده شده است که سازوکارهای لازم جهت احداث مسکن کارکنان تهیه و به هیأت امنای دانشگاه گزارش شود.

به گزارش عصرقائم، دکتر احمد نوحه‌گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران همزمان با هفته دولت و به مناسبت روز کارمند، گفت: بر اساس پیگیری‌های دانشگاه تهران از طریق مسئولان وزارت راه و شهرسازی، در حال پیگیری در جهت رفع موانع توسعه و ساخت مسکن برای کارکنان هیأت علمی و غیرهیات علمی دانشگاه تهران هستیم.

دکتر نوحه‌گر با یادآوری اینکه تأمین مسکن برای جوانان از دغدغه‌های مهم دولت سیزدهم است، افزود: در دانشگاه تهران نیز سیاستگذاری و چاره‌جویی لازم برای تأمین مسکن کارکنان هیأت علمی و غیرهیات علمی جوان در حال انجام است.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: استفاده از املاک و زمین‌های دانشگاه برای ساخت مسکن کارکنان نیازمند مجوز هیأت امنای دانشگاه تهران است و ساز و کار لازم برای تأمین مسکن کارکنان هیأت علمی و غیرهیات علمی دانشگاه تهران، پس از تصویب هیأت امنای دانشگاه اعلام خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران در بخش دیگر سخنانش از رفع موانع اعمال مدرک تحصیلی کارکنان دانشگاه تهران خبر داد و اظهار داشت: در گذشته یک سری موانعی در زمینه اعمال مدرک کارکنانی که تحصیلات خود را همزمان با کار ادامه داده بودند ایجاد شده بود که خوشبختانه در دوره جدید مدیریتی دانشگاه تهران، این مشکلات برطرف شد.

دکتر نوحه‌گر ادامه داد: متأسفانه در گذشته، تعدادی از کارکنان دانشگاه تهران بخاطر ادامه تحصیل با موانع و مشکلاتی مواجه شده و حتی برخی از آنها لغو قرارداد شده بودند. ضمن اینکه بازگشت به کار این همکاران انجام شده است، پرونده‌هایی که برای آنها در کمیته تخلفات اداری تشکیل شده بود نیز مختومه شد. چراکه ضمن رعایت قوانین و مقررات حضور در محل کار، کارمندان می‌توانند در زمان‌هایی که تعهدی برای کار ندارند، تحصیل‌شان را ادامه دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران در پایان اظهار داشت: از سال ۱۳۹۲ بحث رتبه‌بندی کارکنان دانشگاه تهران متوقف یا با کندی و با شیوه‌نامه‌های سختگیرانه انجام می‌شده است؛ به همین دلیل تعداد اندکی از حق قانونی خود برخوردار بوده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران،دکتر نوحه‌گر تصریح کرد: در دوره جدید مدیریتی، در کارگروه طبقه‌بندی مشاغل بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان دانشگاه تهران از مزایای ارتقا، انتصاب و اعمال مدرک بهره‌مند شدند.

وی یادآور شد: دانشگاه تهران دارای ۳ هزار و ۶۴۲ کارمند است که از این تعداد ۱۸۶۹ کارمند رسمی، ۸۸ عضو پیمانی، ۱۶۸۵ عضو قراداد معین هستند. بنابراین امتیازات بیش از ۶۰ درصد کارمندان دانشگاه عملیاتی شده است که همچنان ادامه دارد.

جزئیات احداث مسکن ویژه کارکنان جوان دانشگاه تهران در زمین‌های دانشگاه

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − دو =