کد خبر : 307778
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
-

ارزان‌ترین راه‌های اجاره ویلا در دماوند

ارزان‌ترین راه‌های اجاره ویلا در دماوند

وقتی تعطیلاتی می‌رسد، بار سفر را جمع می‌کنیم و فقط از شهر دور می‌شویم تا در جایی آرامش‌بخش بدون شلوغی و آلودگی از اوقات فراغت خود لذت ببریم. بسیاری از پایتخت‌نشین‌ها روزانه ساعت‌های زیادی را در ترافیک‌های سنگین سپری می‌کنند و چون دیگر حوصله ترافیک جاده را ندارند، ترجیح می‌دهند به یکی از مناطق بکر اطراف تهران مراجعه کنند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از باباسفر، در سمت شرق تهران، شهرستانی هست با نام دماوند که طبیعتش توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده و مردم هم ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را در این منطقه سپری کنند. اما چه راه‌هایی هست که می‌توان چند روزی مهمان دماوند بود؟

راه سنتی اجاره ویلا در دماوند

چه در زمان‌های قدیم و حتی امروزه، وقتی به یک شهری سفر می‌کنیم می‌بینیم افراد بسیاری در کنار جاده و خیابان‌ها هستند که یک تابلو در دستشان دارند و روی تابلو نوشته شده ویلا و سوئیت. قدیم‌ها مردم برای تعطیلات خود تصمیم می‌گرفتند به شهری سفر کنند، بار سفر را جمع می‌کردند و زمانی که به مقصدشان می‌رسیدند به سراغ این افراد که ویلا و سوئیت به صورت روزانه اجاره می‌دهند می‌رفتند. در بهترین حالت این‌گونه بود با مراجعه به اولین ویلا، می‌بینید اقامتگاه چه از لحاظ قیمتی و چه از لحاظ تمیزی و امکانات دقیقاً مشابه آن چیزی است که می‌خواهید و سریعاً آن را رزرو می‌کردید. ولی اگر این‌گونه نباشد، باید زمان و بنزین زیادی را مصرف کنید تا با گشت و گذار در شهر، بهترین اقامت‌گاه را پیدا کنید در حالی‌که خیلی‌ها قبل از شما به فکر اجاره ویلا در دماوند بودند و آنلاین رزرو کرده‌اند یا زودتر از شما وارد دماوند شدند و اقامتگاهی که می‌خواستند را پیدا کردند.

اگر کمی به این روش اجاره ویلا فکر کنیم، می‌بینیم از یک جهت خوب است چون خیالمان راحت بوده و اقامتگاه را اول می‌بینیم و با همان شرایطی که دارد اگر خواستیم رزرو می‌کنیم. اما زمانی که برای پیدا کردن ویلا و اقامتگاه صرف می‌کنیم خیلی با ارزش‌تر است و از طرفی، شاید بعد از کلی گشت و گذار و ساعت‌ها وقت گذاشتن همچنان نتوان ویلایی که مد نظر است را پیدا کنیم.

اجاره روزانه ویلا در دماوند به روش تلفنی

یک راه دیگر که دردسر کمتری نسبت به اجاره ویلا حضوری دارد و در زمان خیلی صرفه‌جویی می‌کند، روش تلفنی است. برای این روش، در فضای اینترنت و آگهی‌ها، شماره تلفن‌های بسیاری را می‌بینیم که نه تنها در دماوند بلکه در سراسر ایران ویلا به صورت روزانه اجاره می‌دهند. شما با شماره درج شده تماس می‌گیرید، به کارشناس می‌گویید که چقدر بودجه دارید، چند نفر هستید و چند شب در کجا قرار است اقامتگاه داشته باشید البته که اگر مثلاً به فکر اجاره ویلا استخردار دماوند هستید باید اعلام کنید که می‌خواهید ویلای شما مجهز به استخر هم باشد چه استخر روباز و چه استخر سرپوشیده. سپس کارشناس بهترین مورد را بر اساس بودجه شما معرفی می‌کند و در صورت لزوم، عکس‌های اقامتگاه را برای شما ارسال می‌کند و اگر مورد پسند بود، مبلغ را حال به صورت کامل یا بیعانه واریز می‌کنید.

همان‌طور که گفتیم، تنها مزیت این روش صرفه‌جویی در زمان است اما معایبی هم دارد. یکی از معایب آن، ارائه اقامتگاه‌های محدود است یعنی آن کارشناس تنها اقامتگاه‌هایی که در دسترس دارد را ارائه می‌دهد در حالی که ممکن است با این بودجه، ویلایی بهتر را بتوانید از کارشناس دیگر رزرو کنید. همچنین برخی از افراد سودجو هستند که قیمت‌های بالاتری را برای کسب سود بیشتر ارائه می‌دهند و در نهایت، شخصی که ویلا اجاره کرده ضرر می‌کند.

ارزان‌ترین راه‌های اجاره ویلا در دماوند

اجاره ویلا در دماوند به صورت آنلاین

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و امکانات و همچنین استفاده خوب از فضای اینترنت، پلتفرم‌هایی آمده که تمامی این معایب را برطرف می‌کند تا مردم برای اجاره ویلا دیگر نگران هیچ موردی نباشند. وبسایت باباسفر راهی ارزان، آسان و مطمئن برای اجاره ویلا در سراسر ایران است و مزیت‌های بسیاری نسبت به روش‌های دیگر دارد. در سایت باباسفر، انواع و اقسام ویلاهای دماوند از سوئیت و باغ سوئیت تا آپارتمان و ویلاهای لوکس دماوند برای اجاره روزانه قرار داده شده و از طرفی، قیمت‌های ویلاها هم مشخص است و می‌توانید با یکدیگر هم مقایسه کنید. از طرفی، به لطف سایت باباسفر دیگر نیازی نیست دغدغه‌ای برای اجاره ویلا در دماوند داشته باشید چون از یک ماه قبل می‌توانید با مراجعه به سایت، انتخاب تاریخ ورود و خروج، درج تعداد نفرات و انتخاب امکانات مورد نیاز از جمله استخر و غیره، بهترین ویلا بر حسب بودجه را رزرو کنید.

ارزان‌ترین راه‌های اجاره ویلا در دماوند

تنوع اقامتگاه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وبسایت باباسفر

در سایت باباسفر برای هر بودجه و سلیقه‌ای اقامتگاه هست. فرقی ندارد قرار کاری دارید یا برای اوقات فراغت می‌خواهید برای چند روز ویلا رزرو کنید چون هر اقامتگاهی مد نظر دارید را در سایت باباسفر پیدا خواهید کرد. از طرفی، ضدعفونی کردن ویلا قبل از ورود مهمان از اولویت‌های باباسفر است و تمامی ویلاهای سایت همیشه ضدعفونی می‌شوند تا از نظر کرونا، خیال مسافران راحت باشد و اقامتی خاطره‌انگیز را رقم بزنند.

ارزان‌ترین راه‌های اجاره ویلا در دماوند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 6 =