کد خبر : 307710
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
-

پیام تسلیت رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی رحلت آیت‌الله ناصری

پیام تسلیت رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی رحلت آیت‌الله ناصری

در پی رحلت آیت‌الله ناصری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی درگذشت این معلم اخلاق را تسلیت گفت.

به گزارش عصرقائم، متن پیام حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری به این شرح است :

ارتحال غمبار عالم جلیل القدر و عارف واصل، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی ناصری، موجب تأسف و تأثر عمیق آشنایان و علاقمندان و مستفیدان از محضر پرفیض آن عالم ربانی است.
مرحوم آیت‌الله ناصری علاوه بر استفاضه از محضر بزرگان اصفهان و نجف از برکت عنایات حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام خوشه‌چین محضر عارفان زنده دلِ وادی ولایت گردید و در هجرت با برکتش به اصفهان طی دهه‌های متمادی مأمن دل‌های شیفته و جان‌های تشنه و علاقمندان به اخلاق و سلوک اخلاقی وعرفانی بود.
مجلس درس و محفل اخلاق او چشمه زلال صدق و صفا و حلقه آشنایی با معارف ناب قرآنی و ولایی و توسل به ساحت قدسی حضرت صاحب الامرارواحنا فداه بود که جان و روح جوانان مؤمنی را صفا می‌داد که از اصفهان و اطراف ایران اسلامی به محضر سرشار از نورش می‌شتافتند و بهره‌مند می‌شدند.
همراهی آن فقیه اخلاقی و انقلابی و بصیر با نهضت امام خمینی کبیر و حمایت صادقانه و مستمر از مقام معظم رهبری و توصیه‌های ماندگارشان در حمایت از انقلاب و رهبر حکیم انقلاب، حکایت از عمق نگاه و بصیرت الهی وانقلابی ایشان داشت.
رحلت آن رادمرد فضیلت و تقوا و استاد بزرگ اخلاق و سلوک، ضایعه‌ای سنگین برای حوزه‌های علمیه و مردم مؤمن ما، به ویژه مردم عزیز و حوزه‌های علمیه اصفهان است.
اینجانب به نمایندگی از نمایندگان معزز ولی فقیه در استان‌ها و ائمه مکرم جمعه سراسر کشور و اعضای محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این ضایعه مؤلمه را به محضر حضرت ولیعصر عجل‌الله تعالی فرجه و نایب بزرگوارش امام خامنه‌ای دامت برکاته و علمای اعلام بلاد، خصوصاً حوزه علمیه اصفهان و مردم مومن و ولایتمدار استان اصفهان و بالاخص به خاندان ارجمند و آقازادگان مکرم وسایر وابستگان ایشان تسلیت و تعزیت می‌گویم.
برای آن عالم ربّانی علّو درجات و حشر با حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و برای بازماندگان و علاقمندان آن فقید فرزانه، صبر و اجر را از درگاه خداوند علیم وقدیر تمنا می‌کنم.

پیام تسلیت رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه  در پی رحلت آیت‌الله ناصری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + ده =