کد خبر : 307517
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
-

اجرای بزرگترین پروژه انتقال فیبر نوری در لاریجان

اجرای بزرگترین پروژه انتقال فیبر نوری در لاریجان

فرماندار آمل گفت: بزرگترین پروژه انتقال فیبر نوری در دو فاز به طول ۸۰ کیلومتر و فاز سوم در سه ماه آینده بعنوان بزرگترین پروژه فیبر نوری کشور انجام می‌شود.

به گزارش عصرقائم، سید عباس حسینی در نشست خبری هفته دولت با اشاره به  استقرار یکساله دولت مردمی، اظهار کرد: حضور جوانان در دولت امید جدیدی برای مردم ایجاد کرده است، با این رویکرد دولت سیزدهم استفاده حداکثری مردم و این سرمایه اجتماعی در حال شکل‌گیری است.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در کنترل کرونا شکل گرفت، عنوان کرد: با تغییر دولت همان سیستمی که ناممکن بود در حوزه واکسیانسیون را انجام داد و در  کرونا شاخصه خوبی رقم زده شد.

فرماندار آمل دبا اعلام اینکه دولت هر عامل و عنصری که باعث هم افزایی و ایجاد شرایط بهتر مردم شود استقبال می‌ کند، اظهار کرد: بر این باوریم مردم ولی نعمت نظام هستند و نقش مهمی در ساختار نظام دارند و تلاش شد تا پروژه های نیمه‌کاره به این اتمام برسد.

وی از افتتاح ۱۰۹ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: مجموع این پروژه ها بالغ بر ۴۳۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که برای  ۸۹۰ نفر اشتغال ایجاد کرد.

حسینی ادامه داد: ۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۰ میلیارد کلنگ زنی می شود که برای  ۷۵ نفر اشتغال ایجاد می کند.

وی از جمله مهم‌ترین پروژه ها را پل هزارسنگر خواند و اظهار کرد: اولین افتتاح مسکن ملی کشور با ۱۲۸ واحد که با همکاری بخش خصوصی انجام شد.

حسینی پروژه فیبر نوری لاریجان را بزرگترین پروژه مخابراتی کشور خواند و خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بزرگترین پروژه انتقال فیبر نوری در دو فاز به طول ۸۰ کیلومتر و فاز سوم در سه ماه آینده انجام خواهد شد، بعنوان بزرگترین پروژه فیبر نوری کشور انجام می‌شود که در مجموع یکصد و بیست کیلومتر است ۷ دکل مخابراتی نیز انجام می‌شود .

وی تصریح کرد: آمل دومین شهرستان، مازندران است که به لحاظ حجم ریالی در اجرای پروژه‌ها قرار گرفته است که افتتاح پروژه ها با حضور مسئولان کشوری و استانی خواهد بود.

این مسئول در سوال خبرنگار مبنی بر عدم استفاده ورزشگاه شهید چمران عنوان کرد: در حوزه مدیریت ورزش کاستی‌هایی وجود دارد که نیاز است ورود جدی انجام شود، پیمانکار این پروژه ظرف دو ماه قرار بود رفع شود، اما تاکنون انجام نشد، در حال حاضر این ورزشگاه قابلیت برگزاری مسابقات را ندارد.

فرماندار آمل تصریح کرد: در امر تغییر کاربری‌ها دولت به طور جدی ورود یافته و تعارف با کسی نداریم، این تغییر در واقع ساخت و سازها را از بین می‌برد و این نوع ساخت و ساز ها باعث ضد توسعه است و باید فرهنگ سازی شود.

وی ادامه داد: اگر مسیر فساد را شناسایی کردیم با این مسیر برخورد می کنیم.

فرماندار آمل در پایان در خصوص فعالیت های معادن خاطرنشان کرد: بازیگران عرصه معدن  و نحوه عمل را شناسایی کردیم و در حال نظم بخشی و مدیریت این بازیگران  هستیم.

اجرای بزرگترین پروژه انتقال فیبر نوری در لاریجان

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =