کد خبر : 307456
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
-

هفته دولت تجلی خدمت جهادی مدیران به مردم است

هفته دولت تجلی خدمت جهادی مدیران به مردم است

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت: مردم از دولت مهدوی انتظار ادارات مهدوی دارند و باید مدیران، جهادی عمل کنند.

به گزارش عصرقائم، مجیدرضا شعبانی در نشست خبری در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و هفته دولت، اظهار کرد: این نخستین هفته دولت در یک‌سالگی دولت جدید است و امیدواریم مبارک و برای مردم خوش یمن باشد.

وی افزود: علیرغم تمامی تلاش‌های جهادی دولت و مدیران، همچنان جا برای کار وجود دارد و باید عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران، خاطرنشان کرد: بسیج همواره کمک‌کار دولت بوده و ذاتا سفیر انقلاب در پیشبرد اهداف انقلاب است.

این مسئول ادامه داد: هر کجا دولت برای حل مسئله کمکی بخواهد بسیج با تمام ظرفیت پای کار است و تا حل مسئله در کنار دولت خواهد بود.

شعبانی بیان کرد: مردم از دولت مهدوی انتظار ادارات مهدوی دارند و باید مدیران مهدوی هم داشته باشیم.

وی عنوان کرد: مدیران ارشد باید در انتخاب مدیران با حفظ روحیه مهدوی، عدالت و انصاف را لحاظ کنند و پیوست مهدوی داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران، گفت: مدیر و مسئول دستگاه‌های استان اگر می‌خواهند موفق باشند باید توکل برخدا و پیروی از مکتب شهدا را داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه بسیج ادارات و کارمندان مازندران در هفته دولت  ۲۵ برنامه و بیش از ۱۰۰۰ فعالیت اداری شهری و استانی دارد که با کمک مدیران دستگاه‌ها انجام خواهد شد؛ تصریح کرد: میزهای خدمت، نشست تبیین جهاد، غبارروبی شهدا، تجلیل از مدیران و کارکنان بسیجی، مسابقات ورزشی، معرفی دستگاه‌های برتر، افتتاح ۱۰ پایگاه جدید بسیج در ادارات، نمایشگاه دستاوردهای ادارات، کمک‌های مومنانه، برگزاری یادواره شهدا در ششم شهریور ماه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دولت بسیج ادارات و کارمندان مازندران است.

شعبانی اعلام کرد: برای دانستن اهمیت یک مجموعه باید به تبعات نبود آن اندیشید و اگر به تبعات بسیج در ادوار مختلف انقلاب بیندیشیم به اهمیت آن پی خواهیم برد.

وی با بیان اینکه بسیج در مناسبت‌های گوناگون همواره احیاگر فرهنگ‌ها بود؛ افزود: طی دو سال گذشته و با وجود کرونا و سختی‌ها، اما همدلی‌ها رمز عبور از مشکلات و سختی‌ها بود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران گفت: در سال گذشته ادارات مازندران موفق به کسب رتبه سوم کاهش مصرف برق در سال گذشته شد و باید برخی فرهنگ‌ها را از ادارات به جامعه انتشار دهیم.

این مسئول مطرح کرد: امسال ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به دامداران، مرغداران و پرورش آبزیان با مشارکت بانک کشاورزی و بسیج ادارات و همت دستگاه‌های متولی پرداخت شد تا با جبران عقب ماندگی‌ها در این بخش از رتبه ۲۶ به رتبه سوم کشور دست پیدا کنیم.

شعبانی تشریح کرد: با ورود بسیج کارمندان برای پرداخت تسهیلات به کشاورزان، این نهاد در بحث کوتاه کردن زمان استعلام‌گیری در کنار کارکنان ادارت قرار گرفت و با ۹ هزار و ۷۰۰ ثبت‌نام صورت گرفته و ۲ هزار و ۷۰۰ ثبت انجام شده در نهایت ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار کشاورزان و دامداران قرار گرفت.

وی بیان کرد: میزهای خدمت بسیار در ارائه خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم و آسیب دیده موثر بوده است و به حل بسیاری از مطالبات مردمی کمک کرده است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران، متذکر شد: دولت مردمی باید مردمی‌ترین مسئولان را برگزیند تا هم درد و هم آه مردم باشد تا بهترین و دلسوزانه ترین خدمات را به مردم ارائه دهد.

هفته دولت تجلی خدمت جهادی مدیران به مردم است/بسیج، سفیر انقلاب در پیشبرد اهداف نظام

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 10 =