کد خبر : 307364
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
-

کوشنر: ترامپ پس از انتخابات ۲۰۱۶ ایوانکا را مامور بهبود روابط با کلینتون کرد

کوشنر: ترامپ پس از انتخابات ۲۰۱۶ ایوانکا را مامور بهبود روابط با کلینتون کرد

داماد رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت که به دنبال شکست هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶، دختر ارشد دونالد ترامپ از سمت پدرش موظف شد تا برای ایجاد “روابط صمیمی و گرم” نشستی با این رقیب سیاسی‌اش ترتیب دهد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از پایگاه خبری هیل،‌ جارد کوشنر، داماد و یک از مشاوران ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در کتاب خاطراتش که قرار است روز سه‌شنبه منتشر شود، آورده است: دونالد ترامپ در روزهای قبل از ورود به کاخ سفید حقیقتا می‌خواست به اتحاد کشور کمک کند.

وی افزود: دونالد ترامپ دخترش ایوانکا ترامپ را موظف کرد تا با چلسی کلینتون که زمانی یکی از دوستانش بود تماس بگیرد و یک دورهمی را با حضور هیلاری و بیل کلینتون ترتیب دهد. ایوانکا قرار بود تاکید کند که دونالد ترامپ قصد ندارد به گذشته نگاه کند و امیدوار است روابط صمیمی و گرمی با هیلاری کلینتون به منظور متحد کردن کشور داشته باشد.

کوشنر درباره ترامپ که در سال ۲۰۲۰ میلادی گفته بود ۱۰۰ درصد با طرفدارانش که در زمان انتخابات ۲۰۱۶ می‌گفتند “هیلاری کلینتون را باید با زنجیر بست” موافق بوده، اظهار داشت: دونالد ترامپ حتی به ایوانکا گفته بود که از هیلاری و بیل کلینتون برای صرف شام در هفته‌های آتی دعوت کند.

وی افزود: اما لحن و تفکر ترامپ به سرعت تغییر کرد. ایوانکا با چلسی کلینتون تماس گرفت اما کمی بعد هیلاری کلینتون از تلاش جیل استین، نامزد حزب سبز برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات حمایت کرد و پس از آن ترامپ به تعامل خود با هیلاری پایان داد.

این در حالی است که سخنگوی هیلاری کلینتون هنوز در این باره هیچ اظهارنظری نکرده است.

کوشنر: ترامپ پس از انتخابات ۲۰۱۶ ایوانکا را مامور بهبود روابط با کلینتون کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 9 =