کد خبر : 307390
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
-

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی قائم‌شهر تا پایان مهرماه

اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی قائم‌شهر تا پایان مهرماه

معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور گفت: روند پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی قائم‌شهر بطور همزمان در سه جبهه کاری سرعت خواهد گرفت و امیدواریم تا پایان مهرماه امسال شاهد اتمام این طرح باشیم.

به گزارش عصرقائم، محمدرضا کدخدا زاده در بازدید از طرح تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی قائم شهر اظهار کرد: اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی قائم شهر با تامین اعتبار و افزایش پیمانکاران سرعت می‌گیرد.

وی بیان کرد: روند انجام این طرح بطور همزمان در سه جبهه کاری سرعت خواهد گرفت و امیدواریم تا پایان مهرماه شاهد اتمام این طرح باشیم.

معاون شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور تقاطع غیر همسطح شهید مهدوی قائم شهر را از طرح‌های اولویت دار مصوبه سفر ریاست جمهوری به مازندران اعلام کرد و ادامه داد: علاوه بر ۴۱ میلیاردتومان اعتبار، برای تکمیل و بهره برداری این طرح تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر اختصاص یافته است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید، گفت: طرح تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی در امتداد طرح چهار خطه کردن تهران به قائم شهر در محور سوادکوه جزء تعهدات وزارت راه است که بدلیل مشکلات اعتباری و وجود معارضین این طرح با توقف و تاخیر روبروشده است.

کمال علیپور افزود: توجه به هدایت ترافیک شهری در استفاده از این طرح از مطالبات شهروندان قائم شهری است که باید مورد اهتمام مجریان طرح قرا بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + پنج =