کد خبر : 307230
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
-

نخستین واکنش جریان صدر به نشست گفتگوی ملی عراق

نخستین واکنش جریان صدر به نشست گفتگوی ملی عراق

یک چهره نزدیک به رهبر جریان صدر عراق درباره نشست اخیر احزاب و گروه‌های سیاسی عراق با عنوان “گفتگوی ملی” گفت، نشست مفید نبوده و ارتباطی به ملت عراق نداشت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت بغداد الیوم، صالح محمد العراقی، چهره نزدیک به مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق و مسئول انتشار مواضع وی در توییتر امروز (پنج‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای به نشست احزاب سیاسی عراق که روز چهارشنبه به درخواست مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور برای رفع بن‌بست سیاسی عراق برگزار شد، واکنش نشان داد.

محمد العراقی در بیانیه خود اعلام کرد: نشست گفتگویی که با درخواست مصطفی الکاظمی برگزار شد، قابل تقدیر است اما در این نشست تنها به نکاتی اشاره شد که سودی نداشته، مختص ملت نبوده و ارتباطی به خدمت به آنها و خواسته‌هایشان نداشت.

محمد العراقی در ادامه گفت: در کل این نشست برای ما اهمیتی ندارد و تنها می توانم این را می‌گویم که خشم مردم را علیه خود افزایش ندهید و کاری نکنید که مردم از روند دموکراسی که با مقیاس خود ایجاد می‌کنید، بترسند.

این چهره نزدیک به مقتدی صدر در ادامه خطاب به شرکت‌کنندگان در این نشست توصیه کرد که برای پر کردن کرسی‌های خالی باید نشست‌ها را برای مردم به صورت علنی و پخش زنده برگزار کنند تا مردم از ماجراهای پشت پرده مطلع شوند.

نخستین واکنش جریان صدر به نشست گفتگوی ملی عراق

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =