کد خبر : 307216
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
-

فعالیت ۴۰۰ طلبه جهادی در عرصه محرومیت‌زدایی

فعالیت ۴۰۰ طلبه جهادی در عرصه محرومیت‌زدایی

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گفت:در کنار خدمات رسانی بسیجیان به مردم، روحانیت در صف اول خدمت است تا بگوید که هیچ وقت را مردم را تنها نمی‌گذارد.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام جعفر رعایتی در بازدید از فعالیت‌های گروه‌های جهادی طلاب در بندپی بابل با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی تحولات زیادی به واسطه انقلاب در کشور به وجود آمد که یکی از آن بحث ایثار و از خودگذشتگی بود که جهاد سازندگی تشکیل شد، گفت: کار و اقدامات جهاد سازندگی  محرومیت زدایی بود که در ادغام باجهاد کشاورزی این کار تداوم پیدا کرد و سپاه پاسداران از طریق بسیج مستضعفین در تلاش است تا در کنار دولتمردان به اقشار محرم جامعه خدمات رسانی کند.

رعایتی از فعالیت ۴۰۰ طلبه در این گروه جهادی هم خبر داد و افزود: در منطقه بند پی بابل ۴۰۰ نفر از قشر طلبه و روحانی در حال خدمت رسانی به مردم محروم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه کربلا با تاکید بر اینکه روحانیت همیشه در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور فعال دارد و در کنار مردم و یاور مردم است، خاطرنشان کرد: حتی از طلاب دیگر کشور‌ها هم دراین اردوی جهادی  و درکنار برادران ایرانی خود حضور دارند.

به گفته رعایتی پزشکان مختصص هم برای ویزیت اهالی این منطقه حضور پیدا مردند و در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه دولتمردان و این نظام سعی شان بر این است به همه احاد مردم قشر مستضعف رسیدگی کنند، افزود: در کنار خدمات رسانی  بسیجیان به مردم،روحانیت در صف اول خدمت است تا بگوید که هیچ وقت را مردم را تنها نمی‌گذارد و هرجا مشکلی یا کاری باشد، گره از کار مردم باز کند.

رعایتی با تصریح بر اینکه برعکس تبلیغات دشمن، روحانیت همیشه در کنار مردم است، ابراز امیدواری کرد که با تلاش همه آحاد مردم و مسئولین و نظام  شاهد هیچ منطقه محرومی در کشور نباشیم و همه همدل و یک صدا زیر سایه ولایت فقیه شاهد ظهور حجت (عج) باشیم.

فعالیت ۴۰۰ طلبه جهادی در عرصه محرومیت‌زدایی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − چهار =