کد خبر : 306918
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
-

درخواست حزب‌الله لبنان برای تشکیل هرچه سریع‌تر دولت

درخواست حزب‌الله لبنان برای تشکیل هرچه سریع‌تر دولت

رئیس فراکسیون پارلمانی حزب‌الله لبنان رهبران سیاسی این کشور را به تشکیل هرچه سریعتر دولتی با اختیارات کامل که بتواند بحران‌های کنونی را حل کند، دعوت کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت النشره، محمد رعد، رئیس فراکسیون “وفاداری به مقاومت” در پارلمان لبنان در مراسم روز سیزدهم محرم بر همبستگی حزب‌الله با تمام مظلومان تأکید کرد و گفت: در این تجمع حسینی ما از همبستگی خود با تمامی مستضعفان و ملت‌هایی که با جنگ‌ها و تجاوز مخالف هستند و در راس آن ملت فلسطین که پایداری و ثبات خود را در مقابل دشمن صهیونیستی ثابت کرده‌اند اعلام می‌کنیم.

وی گفت: ما از خداوند می‌خواهیم که به رنج و مشکلات مردم عراق که تروریست‌ها و کشورهای منطقه‌ای حامیان آن‌ها و آمریکا در آن سرمایه گذاری می‌کنند به پایان برسد. همچنین امیدواریم که ملت‌های مظلوم در بحرین و یمن بتوانند در وطن خود با آزادی زندگی کنند.

رعد گفت: ما خواهان تشکیل هرچه سریعتر یک دولت با اختیارات کامل و شایسته هستیم که بتواند وظایف خود را در قبال مردم انجام داده و مشکلات برق، آب، آموزش، بهداشت و بازار کار را حل کند.

محمد رعد درباره موضوع ترسیم مرزهای دریایی گفت: حزب الله منتظر است تا آموس هوکشتاین، نماینده آمریکا در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی پاسخ رژیم صهیونیستی را به ما اعلام کند. ما منتظر می‌مانیم اما نه برای یک زمان طولانی. دشمن صهیونیستی باید بداند که محاسبات ما تا زمان آزادی کامل آب‌ها و سرزمین ما باقی خواهد ماند و انگشت ما روی ماشه خواهد بود.

وی تاکید کرد: دولت آمریکا برای ما منبع اصلی تجاوز و مصادره آزادی ملت‌ها خواهد بود و برای این کشور پنهان شدن پشت حمایت از حقوق بشر سودی ندارد. شواهد زنده نشان می‌دهد که دولت آمریکا حامی دیکتاتوری‌ها در جهان است.

رعد گفت: ما از کربلا روش پیروزی بر ظالم و پیروزی مظلوم و جنگ در راه خدا برای مقابله با دشمنان در هر زمان و هر مکانی را می‌آموزیم و با ملتمان و با خداوند عهد می‌بندیم که تا زمان تحقق اهداف امام حسین علیه السلام در استقامت، عدالت، آزادی، پیروزی و انسانیت چشم بر هم نخواهیم گذاشت.

درخواست حزب‌الله لبنان برای تشکیل هرچه سریع‌تر دولت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 5 =