کد خبر : 306635
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
-

سرمربی تیم‌ ملی هندبال: برای کسب مدال در قونیه هستیم

سرمربی تیم‌ ملی هندبال: برای کسب مدال در قونیه هستیم

سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ترکیه، هدف خود را کسب مدال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد.

به گزارش عصرقائم، تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدارش از بازی‌های کشورهای اسلامی مقابل ترکیه میزبان با نتیجه ۲۶ بر ۲۰ به برتری رسید. وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از این پیروزی، اظهار کرد: دیدار مقابل تیم ترکیه اولین دیدار رسمی من و تیمم بود و همیشه اولین گام بسیار دشوار است.

وی افزود: ترکیه میزبان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است و مصاف سختی با این تیم داشتیم، اما در دفاع و حمله توانستیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم. در طول ۶۰ دقیقه، بازی را کنترل کردیم. حالا بعد از چند روز استراحت باید مقابل جمهوری آذربایجان بازی کنیم و بعد هم منتظر دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال هستیم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در مورد عملکرد بازیکنانش، گفت: بازیکنانم عملکرد خوبی در زمین داشتند، به ویژه محمد سیاوشی درون دروازه بسیار عالی بود. اینکه بازی را با چند اختلاف گل پیروز شدیم اهمیت زیادی ندارد، مهم پیروزی و کسب دو امتیاز بود.

وویوویچ خاطرنشان کرد: حریف بعدی ما جمهوری آذربایجان خواهد بود، با توجه به عملکرد تیم‌های گروه دیگر، پیش‌بینی ما مصاف با مراکش است، اما در مجموع ما برای کسب مدال اینجا هستیم و در برابر هر حریفی تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار می‌بندیم.

وی در مورد دیدار با جمهوری آذربایجان اظهار کرد: شناخت زیادی از آذربایجان نداریم با این حال در فرصت باقی مانده تلاش می‌کنیم تا ریکاوری خوبی داشته باشیم.

وویوویچ در مورد برنامه‌ریزی مسابقات هندبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، گفت: بعد از این مرحله ۳ روز استراحت داریم و سپس ۳ بازی در ۳ روز باید برگزار کنیم و این اتفاق بسیار عجیب است. با این حال به قوانین این بازی‌ها احترام می‌گذاریم.

سرمربی تیم‌ ملی هندبال: برای کسب مدال در قونیه هستیم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 7 =