کد خبر : 306617
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
-

اقامه نماز ظهر عاشورا در شهرهای مازندران+تصاویر

اقامه نماز ظهر عاشورا در شهرهای مازندران+تصاویر

نماز جماعت ظهر عاشورا (روز دهم محرم) به یاد آخرین نماز حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران با وفایش با حضور گسترده مردم در فضای باز در ساری مرکز مازندران و دیگر شهرها و روستاهای استان اقامه شد.

به گزارش عصرقائم، امروز دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با دهم محرم الحرام ۱۴۴۴هجری قمری (روز عاشورای حسینی)، بنا به پاسداشت فضیلت “نماز” که بزرگترین معروف دین اسلام و از جمله اهداف قیام حسینی است، عزاداران حسینی در استان هم، چون سال‌های گذشته به تاسی از سید و سالار شهیدان، این فریضه الهی را به جای آوردند.

عزاداران حسینی در مناطق مختلف استان مازندران، موقع نماز ظهر به سوی قبله ایستادند و نماز ظهر امروز را به یاد بزرگمرد تاریخ واقعه کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران شهیدش اقامه کردند و بر ادامه راه آن شهدای بزرگ تاریخ تاکید کردند.

عزاداران حسینی در مازندران نماز ظهر عاشورا را به یاد آخرین نماز حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران با وفایش ادر فضای باز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اقامه کردند.

عزاداران حسینی در سراسر استان پس از برگزاری مراسم عزاداری در خیابان‌ها، مساجد، تکایا و دیگر اماکن مقدس با شنیدن گلبانگ اذان، نماز ظهر عاشورا را به جماعت و با تاسی از سرور و سالار شهیدان اول وقت اقامه کردند.

در ساری مرکز استان مازندران نیز نماز ظهر عاشورا به امامت آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ساری در امام زاده یحیی این شهر اقامه شد.

اقامه نماز ظهر عاشورا در شهرهای مازندران+تصاویر

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − سیزده =