کد خبر : 306469
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
-

کیهانی: نایب‌رییسی که درگیر فدراسیون نباشد، خوب کار می‌کند

کیهانی: نایب‌رییسی که درگیر فدراسیون نباشد، خوب کار می‌کند

عضو بدون فدراسیون هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: با کسب اجازه از پیشکسوتان وارد انتخابات شدم و می‌خواهم با توجه به تجربیاتی که دارم کمک کنم.

به گزارش عصرقائم، مجید کیهانی پس از ثبت نام در انتخابات کمتیه ملی المپیک بیان کرد: با اجازه از پیشکسوتان ورزش به عنوان خبره ورزشی در پست نایب رییسی ثبت نام کردم. امیدوارم با تجربیاتی که در دوران حضور چهار ساله‌ام در فدراسیون دوومیدانی و هیات اجرایی و در کنار صالحی امیری به دست آوردم، در کمیته ملی المپیک کمک کنم. نقش نایب رییس باید برای کمک به فدراسیون‌ها تعریف شود و در حوزه‌هایی که رییس و دبیر به دلیل مشغله فرصت ورود ندارند، نقش پویا و فعال داشته باشد.

او ادامه داد: بحث فعالیت مالی و اسپانسر از برنامه‌هایی بود که دوست داشتم انجام دهم. اگر نایب رییس درگیر اداره فدراسیون نباشد، می‌تواند به خوبی کار کند. نایب رییس به دلیل فرصت بیشتر در بحث رنکینگ کاروان ایران در المپیک و بازی‌های آسیایی نقش مهمی دارد. ما از ظرفیت کمیته باید به شکلی استفاده کنیم که فرصت در اختیار ورزشکاران قرار گیرد. من به صورت مکتوب به وزیر وصالحی امیری پیشنهاداتی در این زمینه دادم. خیلی از کشورها در آستانه بازی‌های المپیک و آسیایی بر روی ورزشکارانی که مدال آنها قطعی است یا شانس مدال دارند، تمرکز می‌کنند. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید کمک کنند که مدال های قطعی تثبیت و شانس کسب مدال‌ها به مدال تبدیل شود. آکادمی ملی المپیک هم در آستانه بازی‌ها باید در اختیار ورزشکارانی که شانس مدال دارند، باشد تا به ارتقای رنکینگ برسیم.

کیهانی در مورد یکی از چالش های ورزش ایران گفت: سرپرستی فدراسیون‌ها یکی از چالش‌هاست و در این دوره از هیات اجرایی در این مورد خیلی بحث کردیم اما کماکان این موضوع ادامه دارد و باید تدبیری اندیشیده شود. بلاتکلیفی فدراسیون‌ها حتی بعضا بیش از یک سال است که آسیب رسان است. حتی بعضا این موضوع روی انتخابات کمیته و مجامع هم تاثیر دارد در اساسنامه کمیته آمده حتما رای اعضای المپیکی حداکثری باشد.

او در مورد عملکرد هیات اجرایی در این دوره گفت: منکر نقاط ضعف نیستم ولی در اکثر زمینه ها اتفاقات خوبی افتاد.

کیهانی: نایب‌رییسی که درگیر فدراسیون نباشد، خوب کار می‌کند/ می‌خواهم کمک کنم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + دوازده =