کد خبر : 306519
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
-

چشم‌انداز صعود در انتظار خودروسازان ژاپنی

چشم‌انداز صعود در انتظار خودروسازان ژاپنی

سوزوکی موتور ژاپن اعلام کرد که در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده در مورد رکود اقتصادی جهانی، کاهش تقاضا برای خودروها را در داخل یا بازار اصلی خود در هند مشاهده نمی‌کند.

به گزارش عصرقائم، دیدگاه ماساهیکو ناگائو، مدیر اجرایی ارشد سوزوکی، چشم‌انداز صعودی سایر خودروسازان ژاپنی را منعکس می‌کند، حتی اگر تورم و نرخ‌های بهره بالاتر به عدم اطمینان در مورد اقتصاد جهانی دامن بزنند. ناگائو گفت سوزوکی تا پایان ماه ژوئن حدود ۲۰۰ هزار خودرو در ژاپن سفارش داشت.

فروش سوزوکی در هند برای سه ماهه آوریل تا ژوئن، ۲۷.۹ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و به ۳۸۰ هزار دستگاه رسید. با این حال، فروش خودرو در ژاپن ۶.۴ درصد کاهش یافت، زیرا کمبود تراشه تولید را مختل کرد.

سوزوکی پیش‌بینی سود عملیاتی ۱۹۵ میلیارد ین (۱.۴۶ میلیارد دلار) خود را برای سال منتهی به ۳۱ مارس حفظ کرد و گفت که تغییر آن در این مقطع زودهنگام است.

بر اساس گزارش رویترز، ناگائو گفت: اگر چه کمبود نیمه‌هادی به تدریج در حال بهبود است، سوزوکی نمی‌تواند زمان رفع آن را پیش‌بینی کند. او گفت که این شرکت برای کاهش تأثیر، به تولید خودروهایی روی آورده است که به تراشه‌های زیادی در هند نیاز ندارند و آنها را به بازارهای آفریقا و همچنین آمریکای مرکزی و جنوبی می‌فروشد.

اوایل این هفته، شرکت خودروسازی سوبارو نیز اعلام کرد که انتظار دارد تقاضای قوی از سوی خریداران خودروی آمریکایی ادامه یابد، در حالی که شرکت تویوتا موتور به هدف تولید جهانی ۹.۷ میلیون سال تمام خود پایبند بود.

چشم‌انداز صعود در انتظار خودروسازان ژاپنی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + هشت =