کد خبر : 306538
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
-

هدایای «هور» ارائه‌دهنده نشانه‌های صمیمانه قدردانی

هدایای «هور» ارائه‌دهنده نشانه‌های صمیمانه قدردانی

گاهی اوقات بزرگ‌ترین هدایا، هدایای غیرمنتظره هستند. هدایای «هور» برای چنین شگفتی‌هایی ایده‌آل هستند. لازم نیست یک رویداد یا نقطه عطف بزرگ باشد تا به شرکای تجاری، همکاران یا مشتریان خود نشان دهید که برای آن‌ها ارزش قائل هستید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از هدایای هور، گاهی اوقات بزرگ‌ترین هدایا، هدایای غیرمنتظره هستند. خواه یک رویداد یا نقطه عطف بزرگ باشد. خواه یک رویداد شرکتی باشد، یک تشکر کوچک برای جشن امضای یک قرارداد، یا به سادگی بدون هیچ دلیلی، هدایای تبلیغاتی هور اقلام ارزشمندی را ارائه می‌دهد که به عنوان نشانه‌های کوچک و صمیمانه قدردانی عمل می‌کنند.

امروز با چند ایده هدایای تبلیغاتی نفیس و کاربردی آشنا شوید:

مجسمه ( جاقلمی ) شوالیه: چه در یک رویداد تقویمی یا مراسم خاص، جاقلمی فانتزی شوالیه همیشه یک انتخاب بی‌جایگزین است. طراحی ظریف و چشم‌نواز آن که حاصل تفکر توانمندترین هنرمندان جهان است هر هدیه‌گیرنده‌ای را شاد خواهد ساخت. جنس جاقلمی شوالیه از رزین و وزن آن حدودا ۵۰۰ گرم می‌باشد. جعبه جاقلمی شوالیه بسیار لوکس و منحصر به فرد است. بطور خلاصه جلوه‌های بصری و البته مفاهیم هنری پشت این اثر باعث شده مجسمه (جاقلمی) شوالیه کاملا برای هدایای لوکس، خاص، نفیس و خلاقانه مناسب باشد.

نگهدارنده کتاب (غشگیر کتاب): قطعا برای اهل کتاب از جمله مهندسین، پزشکان، وکلا، اساتید و البته مدیران شرکت‌ها؛ لوازم جانبی مرتبط با کتاب می‌تواند بسیار جذاب باشد. به خصوص آنکه اگر این لوازم از بهترین نوع فلزات تهیه شده باشند. نگهدارنده کتاب انسان پرتوان شرکت هور هدیه، از جنس استیل ضد خش درجه ۳۰۴ است. این هدیه نفیس و لوکس می‌تواند به هر میز کار، ویترین و کتابخانه‌ای جلوه‌ای رویایی ببخشد. شرکت‌های دارویی می‌توانند از این هدیه لوکس کاربردی برای تقدیر از پزشکان در روز پزشک و یا نمایشگاه ایران فارما و دیگر رویدادهای مرتبط استفاده نمایند.

ساعت رومیزی لوکس برناردو: ساعت‌های رومیزی فانتزی، همیشه ایده‌های خوبی برای هدیه هستند. ساعت لوکس برناردو از جنس استیل می‌باشد. انحناهای ظریف که بوسیله دوایر پیوسته به هم متصل شده‌اند، ساعت رومیزی برناردو را تبدیل به یک ساعت کاملا خاص و خلاق نموده است. ساعت رومیزی برناردو زنگ‌دار است و امکان جمع شدن دارد. همین امکان باعث می‌شود در سفر جای بسیار کمی را اشغال نماید. ساعت رومیزی لوکس برناردو دارای یک پلاک در وسط بدنه ساعت بوده که برای برندینگ ساعت پیش بینی شده است.
هدایای «هور» ارائه‌دهنده نشانه‌های صمیمانه قدردانی

ست پذیرایی لیانا: ست پذیرایی لینا حاوی اجزائی است که هر کدام می‌تواند یک هدیه جذاب و البته کاربردی باشد. این ست حاوی فنجان استیل، جعبه نفیس چوبی یا مقوایی و شکلات و همچنین فلاسک می‌باشد. از نقاط قوت این هدیه امکان شخصی‌سازی و تغییر اقلام داخل ست بنا به نظر خریدار است. به‌طوری‌که برای فنجان دو مدل با گنجایش‌های ۱۸۰ سی سی و ۲۸۰ سی سی در نظر گرفته شده است. امکان سفارش جعبه از مواد مختلف ( مقوایی، ام دی اف و یا های‌گلاس ) فراهم است و سفارش دهنده می‌تواند به‌طور کامل جعبه و اجزای داخل آن را با توجه به سلیقه خود شخصی‌سازی نماید.

خودکار طرح کراس بورلی پرلسنت: بدون هیچ شکی، شرکت خودکارهای کراس در زمینه طراحی محصولات خوش دست و ظریف اگر بهترین نباشد. یکی از بهترین‌های جهان است. خودکار بورلی پرلسنت یکی از همین طراحی‌های بی‌نظیر است. به همین دلیل این خودکار می‌تواند یکی از ایده‌های بسیار جذاب برای خودکار تبلیغاتی فلزی نفیس باشد.

اسپری الکل هوشمند سنسوردار: در حال حاضر و با افزایش توجه افکار عمومی به بهداشت فردی، اسپری الکل هوشمند می‌تواند یکی از بهترین هدایای موجود در بازار ایران باشد. ویژگی جذاب این محصول در این است که بدون لمس امکان ضدعفونی‌کردن فراهم بوده و اندازه کوچک اسپری الکل هوشمند باعث می‌شود حمل نقل آن بسیار آسان باشد. اسپری الکل هوشمند برای رستوران‌ها، هتل‌ها و همچنین رویدادهای مرتبط با پزشکان از جمله نمایشگاه فارمکس و روز پزشک بسیار مناسب است.

محصولات مطرح شده فوق بیشتر جنبه اختصاصی و هدایای ویژه مدیران است. اما اگر قصد دارید انبوهی از مشتریان و یا بازدیدکنندگان خود را دلگرم کنید. می‌توانید از هدایای تبلیغاتی اقتصادی‌تر و البته فوق‌العاده کاربردی و خاص “هدایای هور” استفاده نمایید.

هدایای تبلیغاتی ارزان و خلاقانه

خودکار تبلیغاتی کلیک کلاک: طراحی خودکار تبلیغاتی کلیک کلاک متعلق به کشور آلمان است. کیفیت پلاستیک و وزن مناسب خودکار تبلیغاتی کلیک کلاک جلوه‌ای ویژه به خودکار بخشیده است. خودکار کلیک کلاک علاوه بر نوشتن کاربردهای دیگری هم دارد:

تمیزکننده صفحه گوشی

پایه نگهدارنده موبایل

تاچ قوی و باکیفیت

هنگر نگهدارنده کیف: هنگر نگهدارنده کیف یک هدیه کاربردی است. هنگرهای نگهدارنده کیف شرکت هور هدیه، در دو نوع فشن         (ورونا) و رستورانی (ونیز) ارائه می‌گردند. هنگر وسیله‌ای است که فضای میز را بهینه‌سازی می‌کند و از نظر امنیتی و بهداشتی کیف دستی را در وضعیت کاملا مناسب قرار می‌دهد. امکان درج تبلیغات در هنگرهای رستورانی ( ونیز ) به خوبی مهیا شده است. همچنین هنگرهای تبلیغاتی ورونا از تنوع رنگی بسیار خوبی برخوردار هستند.
هدایای «هور» ارائه‌دهنده نشانه‌های صمیمانه قدردانی

آینه جیبی کامپکت: یکی از وسایل ضروری که در کیف هر خانمی پیدا می‌شود، آینه جیبی است. آینه‌های جیبی یکی از کاربردی‌ترین لوازم همراه هر زن محسوب می‌شود. آینه‌های کامپکت جیبی هور بسیار خوش سایز هستند. به طوری که در کیف جای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. از طرف دیگر استفاده از شیشه‌های کریستالی رنگارنگ به آینه‌های جیبی کامپکت جلوه‌ای ویژه بخشیده است. از آینه‌های جیبی کامپکت شرکت هور می‌توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان و البته زیبا استفاده نمود.

بخور سرد یا نانو میست اسپریر: کشور ایران اقلیمی خشک دارد. این مسئله می‌تواند به پوست بدن آسیب برساند. بهترین و بی‌ضررترین راه برای آب‌رسانی به پوست بدن استفاده از بخور سرد است. بخور سرد نانومیست اسپریر این امکان را فراهم می‌کند تا همه جا بتوان از پوست خود نگهداری کرد.

دارای باطری قابل شارژ بوسیله یو اس بی (USB)

بهترین هدیه تبلیغاتی

اگر هنوز هدیه مورد نظر خود را نیافتید می‌توانید به وب سایت شرکت هور بهhoorgifts.ir  مراجعه نمایید و یا همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره های تماس : ۰۲۱۸۶۰۸۷۱۵۴ ، ۰۲۱۸۶۰۸۷۱۸۵ ، ۰۲۱۸۶۰۸۷۱۷۳

هدایای «هور» ارائه‌دهنده نشانه‌های صمیمانه قدردانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 17 =