کد خبر : 306433
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
-

دریادار سیاری: با همدلی می‌توان در جبهه جنگ نرم در مقابل دشمن پیروز شویم

دریادار سیاری: با همدلی می‌توان در جبهه جنگ نرم در مقابل دشمن پیروز شویم

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن در جبهه جنگ نرم و به مرور زمان تلاش می‌کند تا باورها و ارزش‌های دینی و فرهنگی ما را تضعیف کرده و تغییر دهد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نمایشگاه فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، تبلیغی، رسانه ای و امور خانواده اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ نرم تسلط بر باورها و عقاید مردم به ویژه نسل جوان کشورمان است، گفت: دشمن در جبهه جنگ نرم و به مرور زمان تلاش می‌کند تا باورها و ارزش‌های دینی و فرهنگی ما را تضعیف کرده و تغییر دهد.

وی افزود: ماموریت عقیدتی سیاسی در شرایط امروز و در مقابله با جنگ نرم دشمن، بسیار سخت، اثرگذار و ارزشمند است، بنابراین برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی باید با کیفیت و محتوای بسیار بالایی صورت پذیرد تا زمینه جذب و اثربخشی جامعه هدف به ویژه جوانان را فراهم کند.

معاون هماهنگ کننده ارتش اضافه کرد: برای مقابله با هجمه گسترده فرهنگی دشمن، باید با تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد و تجهیزات مناسب با تمام توان از رویکرد توسعه و تقویت فعالیت‌های عقیدتی سیاسی حمایت و پشتیبانی کنیم. معتقدیم با همدلی و هم‌افزایی می‌توان در جبهه جنگ نرم امروز در مقابل دشمن پیروز میدان باشیم.

وی با تقدیر از عملکرد و فعالیت‌های اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: جایگاه ستاد ارتش جایگاه بالایی است و به تبع آن عقیدتی سیاسی این ستاد نیز از جایگاه بالایی برخوردار است. الحمدلله رشد قابل ملاحظه‌ای نیز در سطوح مختلف فعالیت‌های این اداره شاهد هستیم که با حمایت و پشتیبانی سامانه فرماندهی باید توسعه و تداوم پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دهدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش نیز ضمن تشکر از حمایت‌های ارزشمند امیر دریادار سیاری در پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های عقیدتی سیاسی این ستاد، گزارشی از اهم فعالیت‌های این اداره در سال ۱۴۰۰ را ارائه کرد.

دریادار سیاری: با همدلی می‌توان در جبهه جنگ نرم در مقابل دشمن پیروز شویم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + پنج =