کد خبر : 306114
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
-

پیکر شهید مدافع حرم رحیم کابلی مهمان اجتماع بزرگ عاشوراییان نکا

پیکر شهید مدافع حرم رحیم کابلی مهمان اجتماع بزرگ عاشوراییان نکا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا، گفت: پیکر شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی مهمان اجتماع بزرگ عاشوراییان نکا می‎شود.

به گزارش عصرقائم، علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ماه محرم، افتخار میزبانی شهدای مدافع حرم، شهیدان کابلی، تاش موسی و کریمیان را داریم که همزمان با اجتماع بزرگ عاشوراییان در روز چهارشنبه واقع در میدان جانبازان،مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید کابلی را در دستور کار خود داریم.

وی افزود: به همین مناسبت از همه مردم ولایت‌مدار شهرستان نکا و شهرهای مجاور به ویژه خانواده‌های معزز و محترم شهدا و ایثارگران جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید و بتوانیم بهره کافی را از این مراسمات ببریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا اذعان کرد: در اردیبهشت ماه سال ۹۵ این شهدای عزیز ما در منطقه عملیاتی خانطومان واقع در کشور سوریه به فیض شهادت نائل آمدند و پیکر مطهرشان بعد گذشت ۶ سال به وطن بازگشت و ورود این شهدا مصادف با ورود امام حسین (ع) یه کربلا شده است.

این مسئول اشاره کرد: این شهدای عزیز ما همانند امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) با ورود خود در این ایام پیامی را به ما انتقال می‌دهند که شهید کابلی در وصیت‌نامه خود به دشمن شناسی اشاره و همه ما را به همدلی دعوت کرد.

وی افزود: وی در این ایام به ولایت‌مداری تاکید و به خواهران محترم رعایت حجاب را توصیه می‌کنند که دشمن در این ایام حجاب را به گونه‌ای دیگر تبلیغ می‌کند تا دختران و زنان ما حجاب اسلامی را رعایت نکنند و به کشف حجاب دعوت می کند.

پیکر شهید مدافع حرم رحیم کابلی مهمان اجتماع بزرگ عاشوراییان نکا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 20 =