کد خبر : 306047
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
-

راه‌اندازی پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران

راه‌اندازی پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران

اجرایی‌سازی مصوبه هیات امنای دانشگاه تهران مبنی بر ایجاد پردیس بین‌المللی در کنار دانشکده فنی کاسپین دانشگاه تهران در شمال کشور آغاز شد.

به گزارش عصرقائم، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران طی حکمی دکتر سیدمصطفی رضوی دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و سرپرست دانشکده فنی کاسپین را به عنوان رئیس پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران منصوب کرد.

ایجاد پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران در استان گیلان با توجه به مصوبه جلسه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ هیات امنای دانشگاه تهران در خصوص تغییر ساختار سازمانی دانشگاه صورت می‌گیرد.

جذب دانشجویان غیرایرانی، تحقق اهداف و مأموریت‌های دانشگاه در راستای دیپلماسی علمی، بهره‌برداری بهینه از زمین‌ها و ساختمان‌های موجود دانشگاه در استان گیلان و تأسیس شعبه‌ای از پارک علم و فناوری دانشگاه به منظور برنامه‌ریزی و مدیریت مباحث مربوط به توانمندسازی پارک‌های علم و فناوری و مراکز نوآوری کشور از جمله ماموریت‌های محوله از سوی رئیس دانشگاه تهران به رئیس پردیس بین‌المللی کاسپین است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر علی اسدی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نیز در حکم دیگری، دکتر سیدمصطفی رضوی دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران را به مدت ۲ سال به عنوان سرپرست شعبه پردیس بین‌المللی کاسپین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران منصوب کرد.

ایجاد و توسعه مرکز توانمندسازی پارک‌های علم و فناروی کشور، ایجاد و توسعه مراکز نوآوری و جذب و پذیرش هسته‌های فناور و نوآور از دانشجویان پردیس بین‌المللی کاسپین، استقرار شرکت‌های نوپا و فناور و توسعه نمونه محصول از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های آن پردیس، جذب شتاب‌دهنده‌ها و تلاش در جهت بازار محور کردن فعالیت‌های پژوهشی، ارتقای دانش و مهارت کارآفرینی دانشجویان و توسعه برنامه‌های شتابدهی با استفاده از توان بخش خصوصی و رشد شرکت‌ها تا مرحله بازار پذیری مهمترین ماموریت های محوله به دکتر رضوی در حوزه شعبه پارک علم و فناوری است.

راه‌اندازی پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =