کد خبر : 306030
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
-

داورزنی: انتظار داریم نگاه رسانه‌ها به والیبال متعادل‌تر باشد

داورزنی: انتظار داریم نگاه رسانه‌ها به والیبال متعادل‌تر باشد

رییس فدراسیون والیبال گفت: ۲۰ روز دیگر مسابقات قهرمانی جهان والیبال را داریم، اما دریغ از حمایت.‌ انتظار داریم نگاه رسانه‌ها به والیبال متعادل‌تر باشد.

به گزارش عصرقائم، محمدرضا داورزنی در مجمع عمومی و سالانه فدراسیون والیبال گفت: والیبال با وجود کرونا متوقف نشد. مسابقات مختلف خود را برگزار کرده که اینها با حمایت و همراهی اعضای مجمع و هیات‌ها اتفاق افتاده است. تلاش فدراسیون این بوده که وابستگی خود را به منابع حمایتی به صفر برساند. کمک‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را برای استان‌هایمان می‌پذیرم اما تلاش کرده‌ایم وابستگی برنامه‌های خود را به این منابع به حداقل برسانیم.

او افزود: در بخش زنان سعی کردیم کمک‌ و شرایطی را فراهم کنیم که انگیزه حمایت برای استان‌ها فراهم شود. در بخش جوانان و نوجوانان هم علی‌رغم اینکه برای فدراسیون بار سنگینی داشت اما تلاش کردیم انگیزه را در استان‌ها به وجود آوریم تا تیم‌های خود را بفرستند و فدراسیون هم بخشی از هزینه‌ها را پرداخت کند.

داورزنی به مقایسه پوشش خبری والیبال و فوتبال اشاره کرد و گفت: حدود ۱۲۰ روز دیگر تا جام جهانی فوتبال مانده، رسانه‌ها و صدا و سیما هر روز این مسابقات را تبلیغ می‌کنند اما ما ۲۰ روز دیگر قهرمانی جهان والیبال را داریم، دریغ از حمایت.‌ البته از پوشش خوب لیگ‌ملت‌ها تشکر می‌کنیم اما انتظار داریم نگاه رسانه‌ها به والیبال متعادل‌تر باشد. نمی‌خواهیم یک سوم بلکه یک دهم کارهایی را که برای فوتبال انجام می‌دهید برای والیبال هم انجام بدهید.

رییس فدراسیون والیبال گفت: خانوادگی‌تر از والیبال نداریم اما مورد کم‌لطفی رسانه قرار گرفته است. درست نیست که‌ من به عنوان رئیس فدراسیون والیبال بگویم این کارها انجام شده چون واضح و روشن است. در بالاترین سطح، والیبال بین قدرت‌ها قرار گرفته است. ۱۲۰ روز دیگر جام جهانی فوتبال است صبح و بعد ازظهر جام ۲۲ را تبلیغ می‌کنند. سهم والیبال باید در رسانه بیشتر از این باشد.

او در ادامه بیان کرد: یکی از بهترین تیم‌های ملی نوجوانان را آماده می‌کنیم و تا ۵ سال دیگر یکی از بهترین‌های جهان خواهیم بود. همه بازیکنان تیم ملی نوجوانان بدون استثنا سرویس پرشی می‌زنند و میانگین قدی نزدیک به ۲ متر دارند.

داورزنی با بیان اینکه موفقیت‌های والیبال مرهون زحمات افراد زیادی است، ادامه داد: از سال ۲۰۱۲ تاکنون بازیکنان زیادی وارد تیم ملی شدند و اکنون حضور ندارند، البته برخی بازیکنان مانند موسوی و معروف و غفور مدت زمان زیادی در تیم ملی بودند و واقعا جا دارد از این بازیکنان شاخص و ستاره‌هایی مانند حمزه زرینی، فیاضی، ظریف، غفور و … که در این سال‌ها به پیشرفت والیبال کمک کردند تشکر کنم.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: تا الان شاهد سال پرترافیکی بودیم، اعزام‌های متعددی داشته و برنامه‌های زیادی اجرا کرده‌ایم. برنامه‌های دیگری هم داریم و تیم‌های مختلف به مسابقات مختلف اعزام می‌شوند.

داورزنی: انتظار داریم نگاه رسانه‌ها به والیبال متعادل‌تر باشد/ دریغ از حمایت!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =