کد خبر : 305828
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
-

معرفی جزیره فلامینگو چمخاله

معرفی جزیره فلامینگو چمخاله

همه ما می‌دانیم که از بهترین آپشن‌‎های سفرهای تابستانی، مسافرت به شمال کشور است. در این بین، استان گیلان مثل مرواریدی درخشان، رکورددار جذب مسافر از اقسا نقاط ایران عزیزمان است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از کافه رنت، در ادامه قصد داریم در مورد پر آب‌ترین شهر گیلان، یعنی چمخاله و جزیره زیبای آن، یعنی جزیره فلامینگو صحبت کنیم.

جزیره فلامینگو!

با دیدن این تیتر، شاید با خود فکر کنید که همه چیز یک شوخی است! اما باید بگوییم که در اشتباه هستید! در چمخاله، جزیره‌ای رویایی به‌نام جزیره فلامینگو دیده می‌شود که نام دیگر آن، جزیره عرشیا است. اگر اسم این جزیره را بهشت کوچ ایران می‌گذاشتند، بیشتر برازنده‌ی این مکان رویایی بود. از خیابان اصلی، جاده‌ای باریک به دل این جزیره می‌‎‎رود و از آن سر جزیره خارج می‌شود؛ شگفت‌انگیز نیست؟

زیبایی این بهشت کوچک وقتی رخ نمایان می‌کند که مه‌ای غلیظ هوا را پوشانده است و نزدیک به غروب است و شما در حال قدم زدن در جزیره‌ای هستید که اطرافتان را آب احاطه کرده است. اگر این سوال در ذهنتان به‌وجود آمده است که امکانات و تفریحات این جزیره رویایی چیست، در ادامه با ما همراه بمانید.

شاتل‌سواری

معرفی جزیره فلامینگو چمخاله

هیجان،هیجان و باز هم هیجان!

شاتل، نوعی تیوپ بادی در ابعاد متفاوت است که می‌تواند از یک تا چندین نفر را در خود جای دهد. طنابی به این تیوپ بزرگ وصل است که سر دیگر آن به قایقی تندرو اتصال دارد. با شروع حرکت قایق، قلب‌تان شروع به تپش سریع می‌کند و تا ساعت‌ها پس از اتمام شاتل‌سواری، این تپش سریع قلب و نفس‌نفس زدن ادامه دارد. اگر به دنبال هیجان هستید و می‌خواهید خود را به چالش بکشید، به هیچ وجه شاتل‌سواری در جزیره فلامینگو را از دست ندهید.

این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید به‌دلیل هیجان بسیار بالای این تفریح آبی، استفاده از آن برای کودکان و افرادی که بیماری‌های قلبی و جسمی مزمن دارند، ممنوع شده است.

پاراموتور

معرفی جزیره فلامینگو چمخاله

قطعا تاکنون پاراموتورها را دیده‌اید که در کوه و دشت در بالای سرتان به چرخیدن مشغول بوده‌اند. اما آیا تا به حال این ورزش خارق‌العاده را بر فراز جزیره‌ی فلامینگو تجربه کرده‌اید؟

همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم، فلامینگو، جزو رویایی‌ترین جزیره‌های ایران است که در نگاه اول، شما را مجذوب خود می‌کند. حال تصور کنید که یک نگاه وسیع از بالا روی این جزیره بیاندازید؛ حتی تصور آن نیز آدم را حیران می‌کند. پاراموتور ترکیبی است از پاراگلایدر و یک نوع موتور مخصوص جلو برنده که با بنزین کار می‌کند.

اگر می‌خواهید تصویری ببینید که تا عمر دارید آن را فراموش نکنید، حتما جزیره فلامینگو را با پاراموتور از بالا تماشا کنید!

قایق سواری در ساحل فلامینگو!

اگر می‌خواهید تصویر یک رویا را رسم کنید، با همراهانتان در ساحل فلامینگو قایقی اجاره کنید و بر آن سوار شوید. سپس به عقب برگردید، ردی که قایق روی آّب ساحل فلامینگو بر جای می‌گذارد را تماشا کنید؛ این همان تصویر رویایی است که قرار بود رسم کنید!

در کنار ساحل فلامینگو، انواع قایق‌ها دیده می‌شود که شما می‌توانید با اجاره آن‌ها، گشتی در دریای خزر و ساحل‌های کنار دریای خزر بزنید و خاطرات کم‌نظیری را ثبت کنید. قایق‌سواری در شب، زمانی که جزیره فلامینگو و شهر چمخاله غرق در نور است، حسی نیست که همیشه بتوانید آن را تجربه کنید.

فلای‌برد

حکم‌رانی در آسمان با قدرتی گرفته شده از آب!

این دقیقا همان‌ چیزی است که عاشقان هیجان به دنبال آن می‌گردند. روی یک برد سوار شوید و به آسمان پرواز کنید.

فلای‌برد، نوعی برد است که به یک لوله متصل شده است. با روشن شدن موتور آن، آب با قدرت هرچه تمام‌تر از این لوله خارج می‌شود و فردی که روی برد سوار شده است را به آسمان می‌برد. علاوه‌بر این‌که این ورزش مهیج به تنهایی کافی است تا سطح آدرنالین بدن شما را تا حد زیادی بالا ببرد، تصور کنید که این ورزش را در کنار ساحل فلامینگو تجربه کنید. قطعا بخاطر سطح بالای آدرنالین بدنتان، دیوانه خواهید شد!

اگر تصور می‌کنید که هیچ ورزش و تفریحی به قدر کافی نمی‌تواند شما را به وجد آورد، فلای‌برد در کنار ساحل فلامینگو را تجربه کنید؛ نظرتان عوض خواهد شد.

جت اسکی

دریا در دستان شماست!

اگر از افراد عاشق سرعت هستید، به هیچ وجه جت اسکی روی آب‌های آزاد را از دست ندهید. با در دست گرفتن هدایت جت اسکی، دیگر چیزی جلودار شما نیست. با سرعت هرچه تمام‌تر بتازید و دریا را بشکافید! هیجان این ورزش آبی زمانی بالاتر می‌رود که در دریا با دوستان خود به رقابت بپردازید.

در جزیره فلامینگو در کنار اسکله، جایگاه‌هایی وجود دارد که علاوه‌بر اجاره قایق، جت اسکی نیز برای اجاره دارند. شما می‌توانید با اجاره این جت اسکی‌ها، تجربه‌ای بی‌مانند در کنار ساحل فلامینگو را برای خود رقم بزنید.

گوشه کنار چمخاله!

حالا که برایتان از زیبایی‌های جزیره فلامینگو صحبت کردیم، بیایید دیگر زیبایی‌های چمخاله را نیز از دوربین ما ببینید.

پارک توسکا

معرفی جزیره فلامینگو چمخاله

بیایید تا به شما آرامشی وصف‌ناشدنی هدیه دهیم!

جاده‌ی ساحلی چمخاله به جاده‌ی بهشت معروف است. دلیل اصلی نام‌گذاری این جاده نیز وجود پارکی بی‌همتا به‌نام پارک توسکا در کناره این جاده است. اگر بخواهیم تکه‌ای از زیبایی این مسیر را برای شما توصیف کنیم، باید جاده تهران به شمال را برای شما مثال بزنیم که قبلا در مورد آن در مقاله‌ای دیگر صحبت کرده‌ایم.

چشم‌نوازترین و جذب کننده‌ترین چیزی که در این پارک وجود دارد، پلی چوبی است که به‌صورت معلق طراحی شده است و آرامشی که به شما قول دادیم را به وجودتان سرازیر می‌کند.

با کافه رنت، بدون آشفتگی سفر کنید!

بزرگ‌ترین دغدغه‌ای که برای خانواده‌های بدون ماشین در هنگام مسافرت پیش می‌آید، نداشتن وسیله نقلیه برای سفر رفتن است. کافه رنت یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های اجاره خودرو در سطح خاورمیانه است که این دغدغه ذهنی شما را حل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. سفری آرام را با این مجموعه بزرگ اجاره خودرو تجربه کنید.

معرفی جزیره فلامینگو چمخاله

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − پنج =