کد خبر : 305723
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
-

دولت سراسیمه به سمت واردات برنج حرکت نکند

دولت سراسیمه به سمت واردات برنج حرکت نکند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با انتقاد از اینکه دولت واردات برنج را بهترین راهکار برای کنترل بازار در نظر گرفته، بیان کرد: به دولت هشدار می دهم حواستان به کشاورزان باشد تا شالیکاران اولین قربانی و واسطه گران سودکننده اصلی در این میان نباشند، چرا که در این صورت امنیت غذایی کشور در معرض خطر است.

به گزارش عصرقائم، منصورعلی زارعی کیاپی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به دولت عنوان کرد: مبادا شرایط کشور موجب شود که همانند دولت های گذشته سراسیمه به سمت واردات حرکت کنید.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم با انتقاد از اینکه دولت واردات برنج را بهترین راهکار برای کنترل بازار در نظر گرفته، افزود: به دولت هشدار می دهم حواستان به کشاورزان باشد تا شالیکاران اولین قربانی و واسطه گران سودکننده اصلی در این میان نباشند، چرا که در این صورت امنیت غذایی کشور در معرض خطر است.

وی تصریح کرد: دولت موظف است قانون ممنوعیت واردات برنج در بازه زمانی مرداد تا آبان را که فصل برداشت نام دارد، رعایت کند.

زارعی کیاپی خطاب به رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به نامه صادر شده از جانب وی به رئیس جمهور درباره لغو استقرار صنایع بزرگ در استان های شمالی گفت: این نامه هیچ توجیه منطقی ندارد، بخش قابل توجهی از اراضی شمال کشور شرایط استقرار صنایع بزرگ را دارد، چرا اجرای عملیات سد فینسک که آثار زیست محیطی بسیاری دارد را متوقف نمی کنید؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نیز گفت: ضروری است برنامه جامع برای مازندران که مرکز گردشگری کشورهای اکو به شمار می آید، ارائه دهید.

دولت سراسیمه به سمت واردات برنج حرکت نکند/چرا محیط زیست عملیات سد فینسک را متوقف نمی‌کند؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 12 =