کد خبر : 305729
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
-

تنش آبی در ۷۱۰۰ روستای کشور برطرف می‌شود

تنش آبی در ۷۱۰۰ روستای کشور برطرف می‌شود

ناظر ملی پروژه‌های محرومیت‌زدایی مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: آبرسانی به ۷ هزار و ۱۰۰ روستا با اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومان در کشور در قالب پروژه جهاد آبرسانی انجام می‌شود.

به گزارش عصرقائم، مهدی خان‌احمدی ناظر ملی پروژه‌های محرومیت‌زدایی مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در جلسه بررسی پروژه‌های آب با اشاره به ایجاد مرکز جهاد آبرسانی در وزارت، این پروژه را بزرگترین پروژه ملی کشور دانست.

وی افزود: امیدواریم با این اقدام آبرسانی به همه روستاهای دارای تنش آبی استان انجام شود.

خان احمدی با اشاره به قرارگیری بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ روستا با اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومان در کشور در قالب این پروژه گفت: میانگین پیشرفت پروژه در کل کشور حدود ۱۰ درصد است که استان کردستان نیز در این محدوده قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم جهاد تبین در این پروژه خواستار اطلاع رسانی‌های گسترده‌تر به روستائیان برای اجرای این پروژه با هدف آگاهی و همراهی آنها در راستای اجرای پروژه شد.

خان احمدی با تقدیر از همراهی‌های مناسب آبفا و سپاه در استان کردستان، بر ضرورت پیگیری و برنامه‌ریزی به منظور پیشرفت بیشتر پروژه تاکید کرد.

محمدی مجری طرح‌های روستایی آبفا کشور هم با اشاره به اینکه این پروژه ۱۱ درصد جمعیت روستایی استان را زیر پوشش قرار می‌دهد گفت: پیش بینی ما این است که با رقم فعلی ۵۲۸ میلیارد تومان بتوانیم تعداد روستاهای بهره‌مند از این پروژه را به ۲۵۰ روستا برسانیم.

تنش آبی در ۷۱۰۰ روستای کشور برطرف می‌شود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − هفده =