کد خبر : 305595
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
-

دستگیری ماموران قلابی پلیس اماکن در تهران

دستگیری ماموران قلابی پلیس اماکن در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از بازداشت دو نفر که با وعده رفع پلمب اقدام به کلاهبرداری از یک واحد صنفی در شمال تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواخر هفته گذشته گزارشی مبنی بر حضور و رفتار مشکوک دو مرد که خود را مامور پلیس اماکن معرفی کرده بودند، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در محل اعلام شد که یک واحد صنفی رستوران بود، حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دارند.

وی با بیان اینکه تا پیش از حضور ماموران در محل، دو فرد مامورنما رستوران را ترک کرده بودند، گفت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که این دو نفر به مالک یک رستوران پلمب شده مراجعه و با معرفی خود به عنوان مامور پلیس اماکن از وی درخواست مبلغی برای رفع پلمب از این واحد صنفی کرده‌اند. مالک رستوران نیز با توجه به اینکه به رفتار این دو نفر مشکوک شده موضوع را به پلیس گزارش کرده است.

مرادی با بیان اینکه این دو مامور نما درخواست ۲۵۰ میلیون ریال وجه نقد در ازای رفع پلمب کرده بودند، گفت: ماموران با استفاده از تصاویر به دست آمده، هویت و محل زندگی این افراد را مورد شناسایی قرار دادند. در ادامه نیز هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری این افراد انجام شد و دو متهم در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد معترف شدند که در پوشش مامور به این واحد صنفی مراجعه کرده و قصد داشتند پس از دریافت مبلغی برای رفع پلمب ارتباط خود با مالک واحد صنفی را قطع کنند که با هوشیاری مالک شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته مرادی، برای دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

دستگیری ماموران قلابی پلیس اماکن در تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =