کد خبر : 305389
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
-

نیمی از وزرای کابینه هفته آینده به مجلس می‌آیند

نیمی از وزرای کابینه هفته آینده به مجلس می‌آیند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: تعداد ۹ نفر از وزرای کابینه هفته آینده برای پاسخ به سؤال نمایندگان و دیگر امورات نظارتی در جلسات کمیسیون‌های مجلس حاضر می‌شوند.

به گزارش عصرقائم، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد ۹ نفر از وزرای کابینه هفته آینده به مجلس می‌آیند.

وی افزود: براین اساس وزرای آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه‌ و شهرسازی، دادگستری، نفت و نیرو هفته آینده برای پاسخ به سؤالات نمایندگان و دیگر امورات نظارتی مجلس در کمیسیون‌های تخصصی حاضر خواهند شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین در ارتباط با دستور کار جلسات علنی هفته آینده مجلس از میان ۶ حقوقدان پیشنهادی توسط رئیس قوه قضاییه در جلسه علنی روز سه‌شنبه چهارم مردادماه سه نفر از حقوقدانان به عنوان اعضای حقوقدان شورای نگهبان از سوی نمایندگان انتخاب خواهند شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: حقوقدانان پیشنهادی هر کدام ۱۰ دقیقه فرصت دارند تا برنامه و رزومه کاری خود را در صحن مجلس به نمایندگان ارائه کنند. مضافاً اینکه این حقوقدانان در جلسات کمیسیون‌های تخصصی در روز یکشنبه دوم مرداد نیز می‌توانند برای ارائه برنامه‌های خود در مجلس حضور پیدا کنند.

وی افزود: علاوه بر این در جلسه علنی روز سه‌شنبه چهارم مردادماه چهار فقره درخواست تحقیق و تفحص به رأی نمایندگان گذاشته خواهد شد که از جمله آن می‌توان به درخواست تحقیق و تفحص از ایدرو و ایمیدرو درباره صنعت فولاد اشاره کرد.

نیمی از وزرای کابینه هفته آینده به مجلس می‌آیند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − هشت =