کد خبر : 305420
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
-

دانلود قسمت ۱۰ سریال یاغی، نسخه کامل با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱۰ سریال یاغی، نسخه کامل با کیفیت بالا و لینک مستقیم

قسمت ۱۰ سریال یاغی طبق زمان‌بندی فیلیمو از ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۳۰ تیر از طریق لینک‌های دانلود که برایتان آماده کردیم قابل دسترسی هستند.

به گزارش عصرقائم،

به نقل از الیت لند، سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی در اوایل سال ۱۴۰۱ (بهار امسال) ساخته شده است. این سریال در یک فصل خواهد بود و احتمال می‌رود تا ۲۰ قسمت ادامه داشته باشد؛ تاکنون ۱۰ قسمت آن منتشر و قابل دانلود است. برای دریافت لینک‌های دانلود سریال یاغی قسمت دهم کافیست به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت ۱۰ سریال یاغی با کیفیت‌های مختلف

مشخصات سریال یاغی

  • ژانر: درام اجتماعی، خانوادگی
  • نویسندگان قسمت ۱۰ یاغی: پدرام پورامیری، حسین دوماری، محمد کارت
  • کارگردان: محمد کارت
  • آهنگساز: بامداد افشار
  • کشور سازنده: ایران
  • زبان اصلی: فارسی
  • تهیه‌کننده: سید مازیار هاشمی
  • تدوین‌گر: اسماعیل علیزاده
  • پخش از شبکه: فیلیمو
  • انتشار اولین قسمت: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

یاغی مجموعه‌ی تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌ است. محمد کارت کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و فیلم‌نامهٔ آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت بر اساس رمان سالتو به نگارش درآورده‌اند. بازیگران اصلی این مجموعه پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری هستند.

بازیگران قسمت جدید سریال یاغی

پارسا پیروزفر در نقش بهمن (همسر طلا و برادر رحمان)، علی شادمان در نقش جاوید گنجی (یاغی ۱۰ و برادر عاطفه)، طناز طباطبایی در نقش طلا مطلا (همسر بهمن)، امیر جعفری در نقش اسماعیل مقانلو (اسی قلک)، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی در نقش اکبر مجلل (دشمن قدیمی بهمن)، مهدی حسینی‌نیا در نقش رحمان (برادر بهمن)، آبان عسکری در نقش عاطفه قنبرپور (خواهر جاوید)، الیکا ناصری در نقش ابرا (معشوقه جاوید)، مه‌لقا باقری در نقش نرگس (مادر ابرا)، عباس جمشیدی‌فر در نقش علی گرگین (مدیر کمپ ترک اعتیاد لیانشامپو)، جواد خواجوی در نقش حامد، ناهید مسلمی در نقش خانم گنجی (عمه جاوید)، بهرام ابراهیمی، امیررضا دلاوری، رضا صادقی، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن لو، شهاب کرلو، حسن همتی و… در سریال یاغی به ایفای نقش پرداختند.

داستان سریال یاغی
جاوید (علی شادمان) نوجوانی است از محله‌های پایین شهر تهران که براساس اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد و از این همه سختی که تا به حال در زندگی خود کشیده‌ است، خسته شده و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند با دختری به نام اَبرا (الیکا ناصری)، که به یکدیگر علاقه دارند، ازدواج کند؛ در به در دنبال یافتن راهی است که بتواند مدرکی برای اثبات ادعایش، اینکه مرحوم محمود گنجی پدر اوست، به قاضی پروندهٔ درخواست شناسنامهٔ خود ارائه دهد اما راهی جز انجام آزمایش ژنتیک برایش نمانده و برای این‌کار لازم دارد که خانوادهٔ پدری خود را که از انجام این‌کار خودداری می‌کنند، راضی کند. جاوید همچنین با فردی به نام بهمن (پارسا پیروزفر) که به کشتی‌گیرهای جوان کمک می‌کند آشنا می‌شود تا رویای جوانی‌اش را به واقعیت تبدیل کند و در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد.

اسکرین شات‌هایی از سریال یاغی قسمت دهم

دانلود قسمت 10 سریال یاغی (نسخه کامل با کیفیت بالا و لینک مستقیم)

در این قسمت که جاوید برای مسابقه استانی در کشتی شرکت کرده، بهمن خان در حال انگیزه دادن به او برای بردن کشتی است که در نهایت در این قسمت جاوید قهرمان استانی می‌شود و به مرحله کشوری راه می‌یابد.

دانلود قسمت 10 سریال یاغی (نسخه کامل با کیفیت بالا و لینک مستقیم)

اولین قسمت سریال یاغی که هدیه ابرا را گرفته است و به فکر فراری دادن وی از بیمارستان است.

دانلود قسمت 10 سریال یاغی (نسخه کامل با کیفیت بالا و لینک مستقیم)

جایی که مادر ابرا به جاوید می‌گوید من عمرا دخترم را به تو بدهم. دیالوگ مهم این قسمت: … برای آخرین بار تو را خدانگهدار… که می‌روم به سوی سرنوشت.

دانلود قسمت 10 سریال یاغی (نسخه کامل با کیفیت بالا و لینک مستقیم)

مربوط به جدیدترین قسمت سریال یاغی (یعنی قسمت ۱۰) که در گالری سریال یاغی در فیلیمو منتشر شده است.

دانلود قسمت 10 سریال یاغی، نسخه کامل با کیفیت بالا و لینک مستقیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + چهارده =