کد خبر : 305316
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
-

ماهنامه «قلک» انگلیسی شد

ماهنامه «قلک» انگلیسی شد

هشتمین سالگرد تولد ماهنامه قلک خردسالان با حضور شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان برگزار و از نسخه انگلیسی این ماهنامه رونمایی شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی ماهنامه قلک، در مراسم سالگرد تولد هشت سالگی این ماهنامه مصطفی رحماندوست، فریدون عموزاده خلیلی، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، لاله جعفری، زهرا موسوی، زهرا شاهی، زهرا جلائی‌فر و اعضای تحریریه این ماهنامه، برخی از مخاطبان کودک قلک حضور داشتند.

ماهنامه «قلک» اولین نشریه‌ای است که به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش موضوع اقتصاد و مفاهیم اقتصادی و سواد مالی برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرسازان و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک در این نشریه فعالیت ‌می‌کنند.

با توجه به موضوع اصلی این نشریه که آموزش مبانی اقتصادی و سبک زندگی است، بچه‌ها همراه با خواندن شعر، داستان و انجام بازی و سرگرمی با مفهوم پس‌انداز، فرآیند تولید محصولات مختلف صنعتی، شناخت کشورها و شیوه‌های معیشتی و واحد پولی، مدیریت دخل و خرج، مطالعه و خواندن اخبار کوتاه و طنز آشنا خواهند شد.

در «قلک» داستان‌های سریالی، شعرهای موضوعی، بازی‌های مرتبط با موضوع هر شماره وجود دارند که کودکان با خواندن، شنیدن و دیدن تصاویر آنها می‌توانند مطالب جدیدی بیاموزند.

ماهنامه «قلک» انگلیسی شد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =