کد خبر : 305371
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
-

تاکید مجمع تشخیص مصلحت بر شفاف‌سازی دارائی‌ها، بدهی‌ها و تعهدات دولت

تاکید مجمع تشخیص مصلحت بر شفاف‌سازی دارائی‌ها، بدهی‌ها و تعهدات دولت

مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه‌ای به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه و اعضاء به بحث و بررسی درباره ادامه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

به گزارش عصرقائم، در این جلسه بحث و بررسی در خصوص موارد دیگری از سیاست‌های اصلاح ساختار، سازوکار و فرایند بودجه کل کشور انجام شد و مواد دیگری به تصویب اعضاء رسید.

اعضاء، موضوع «واقعی کردن منابع، مدیریت مصارف و اجتناب از کسری بودجه و ناترازی عملیاتی دولت» را پس از بحث و بررسی تصویب و همچنین مقرر کردند «احصاء و شفاف سازی دارائی‌ها و بدهی‌ها و تعهدات دولت و شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و مدیریت بدهی‌ها» در برنامه هفتم توسعه انجام پذیرد.

در این جلسه اعضای مجمع تصمیم گرفتند «طرح های تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) نیمه تمام با استفاده از روش های مختلف از جمله اتمام و تکمیل طرح‌ها، واگذاری آنها و مشارکت در احداث و بهره برداری از آنها در دو سال ابتدای برنامه هفتم تعیین تکلیف شوند.

ادامه بررسی‌های مربوط به اصلاح ساختار و فرایند بودجه در برنامه هفتم توسعه در جلسات آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تاکید مجمع تشخیص مصلحت بر شفاف‌سازی دارائی‌ها، بدهی‌ها و تعهدات دولت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =