کد خبر : 305318
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
-

ایمن سازی گود پرخطر برج میلاد با ورود سازمان بازرسی

ایمن سازی گود پرخطر برج میلاد با ورود سازمان بازرسی

در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر رسیدگی فوری به وضعیت اماکن ناایمن و گودهای پرخطر پایتخت، بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز از گودهای «برج میلاد»، «ایران‌زمین» و «دریا» در منطقه ۲ شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از  روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر رسیدگی فوری به وضعیت اماکن ناایمن و گودهای پرخطر پایتخت، محمودرضا مهرورز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز (۲۹ تیرماه) از گودهای «برج میلاد»، «ایران‌زمین» و «دریا» در منطقه ۲ شهر تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت کنونی این گودها قرار گرفت.

بنابراین گزارش، گود برج میلاد با مساحت ۴۳ هزار مترمربع و عمق ۳۰ مترمربع یکی از پرخطرترین و بحرانی‌ترین گودهای تهران است که سازمان بازرسی کل کشور بارها نسبت به این موضوع به نهادهای مختلف از جمله شهرداری تهران، سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان پدافند غیرعامل هشدارهای لازم را داده است.پیرو آخرین مکاتبات بهمن سال ۱۴۰۰ سازمان بازرسی کل کشور، پروژه ایمن‌سازی گود برج میلاد آغاز شد که طبق بازدید صبح امروز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور مشخص شد پروژه در پیشرفت حدود ۱۵ درصدی قرار دارد و تا یک سال به طول خواهد انجامید.

تأکید بر ایمن‌سازی سریع گودهای «ایران‌زمین» و «دریا»

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور در ادامه از گودهای «ایران‌زمین» و «دریا» که موجب نارضایتی عمومی شهروندان منطقه ۲ تهران شده، بازدید کرد.

مهرورز در این بازدیدها که با حضور مالک گودها انجام شد، بر ایمن‌سازی هر چه سریع‌تر این گودها تأکید کرد.

شناسایی اماکن ناایمن و گودهای پرخطر تهران

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه این بازدید با اشاره به دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر شناسایی اماکن ناایمن و گودهای پرخطر اعلام کرد که این موضوع در دستور کار بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری‌ها قرار گرفته است که بعد از شناسایی این موارد مکاتبات لازم با شهرداری تهران و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شده است.

وی بر ایمن‌سازی اماکن ناایمن و گودهای پرخطر در تهران تاکید و هشدارهای لازم را ارائه کرد.

مهرورز با اشاره به خطرات جانی و مالی این گودها برای شهروندان، هشدار داد در صورت عدم اقدام به موقع، با متخلفین و مقصرین موضوع برخورد قاطع خواهد شد.

شهردار منطقه ۲، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، معاون سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران و سربازرس شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری تهران نیز در این بازدیدها حضور داشتند.

ایمن سازی گود پرخطر برج میلاد با ورود سازمان بازرسی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =