کد خبر : 305292
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
-

شاید خریدهای نساجی کامل نشود

شاید خریدهای نساجی کامل نشود

بیشتر تیم های حاضر در لیگ برتر سعی می‌کنند در فصل نقل و انتقالات ۷ خرید لیگ برتری داشته باشند.

به گزارش عصرقائم، بیشتر تیم های حاضر در لیگ برتر سعی می‌کنند در فصل نقل و انتقالات ۷ خرید لیگ برتری داشته باشند. به نظر می‌رسد اگرپیش از شروع بازی‌ها به این هدف نرسند، یک شکست را تجربه کرده‌اند!

این تعداد، حداکثر خریدی است که تیم های لیگ برتری می توانند انجام دهند. از طرفی در فوتبال تعداد خرید کمتر به معنای هماهنگی بیشتر است، چراکه خرید کمتر بدین معنی است که ترکیب تیم کمتر دستخوش تغییر می شود و به همین خاطر تیم برای هماهنگی نیاز به زمان زیادی نخواهد داشت.

به نظر می رسد یکی از تیم هایی که ۷ خرید لیگ برتری‌اش در فصل نقل و انتقالات تکمیل نخواهد شد، نساجی با هدایت حمید مطهری است. این تیم تا به این جای کار ۳ خرید داشته که هر سه بازیکنان پرسپولیس بوده‌اند. بازیکنانی که حمید مطهری به سبب حضور در پرسپولیس از آنها شناخت کافی داشته است، علی شجاعی، محمد شریفی و علیرضا ابراهیمی.

سرمربی جدید تیم نساجی ۶ بازیکن جوان این تیم در فصل گذشته که نتوانستند به ترکیب ثابت تیم راه پیدا کنند و از نظر فنی کمک حال تیم باشند، در لیست خروج قرار داده تا فرصت برای بازیکنان جوان امید نساجی که در دو فصل اخیر قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور شده اند، برای حضور در اردوی تیم فراهم شود. حسن امدادی و مرصاد سیفی از جمله بازیکنان امید نساجی هستند که به اردوی تیم نساجی اضافه شده اند.

حمید مطهری، نگران از خریدهای کم نساجی نیست. او بر این باور است که باید بازیکنانی را به ترکیب تیم اضافه کند که کمک حال او در ترکیب ثابت تیم باشند، از این رو، با وسواس در حال اضافه کردن بازیکن جدید به ترکیب تیم است. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که قهرمان جام حذفی بیشتر بازیکنان فصل گذشته را حفظ کرد و تنها یکی دو بازیکن از جمله مرتضی منصوری اردوی تیم نساجی را ترک کرده‌اند.

در نقل و انتقالات تابستانی امسال پس از اینکه حمید مطهری سرمربی نساجی شد، سه بازیکنان خروجی سرخ‌ها راهی نساجی شدند تا بار دیگر زیر نظر مربی فصل گذشته خود کار کنند.

پس از اینکه علی شجاعی و محمد شریفی با نساجی قرارداد امضا کردند این بار نوبت علیرضا ابراهیمی بود که با این تیم قرارداد امضا کند‌.

ابراهیمی که در گل‌گهر روزهای خوبی داشت و کاپیتان هم بود، در یک فصل حضورش در پرسپولیس نتوانست فرصت زیادی برای بازی پیدا کند تا سرانجام راهی تیم دیگری برای ادامه فوتبال خود شود. این مدافع درست پس از جدایی کنعانی راهی پرسپولیس شده بود اما نتوانست مثل او به مهره ثابت تبدیل شود.

شاید خریدهای نساجی کامل نشود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 8 =