کد خبر : 305291
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
-

تسلیح شهرک‌نشینان صهیونیست برای انجام ماموریت‌های امنیتی در قدس اشغالی

تسلیح شهرک‌نشینان صهیونیست برای انجام ماموریت‌های امنیتی در قدس اشغالی

رژیم صهیونیستی، گروه‌های مسلح متشکل از شهرک‌نشینان را برای انجام ماموریت‌های امنیتی در قدس اشغالی تشکیل داده است.

به گزارش عصرقائم، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، شهرداری قدس اشغالی و برخی دیگر از نهادهای این رژیم از تشکیل گروه‌های مسلح متشکل از شهرک‌نشینان صهیونیست برای انجام ماموریت‌های امنیتی خبر دادند.

روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که یکی از ماموریت‌های این نیروها، مداخله در زمان وقوع عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در شهرک‌های صهیونیستی در قدس یا اطراف آن است.

روزنامه مذکور اشاره کرد این طرح که قرار است به زودی به شیوه تدریجی اجرا شود، بر تشکیل نیروهای پشتیبانی متشکل از شهرک‌نشینان صهیونیست به منظور مداخله در موارد امنیتی از جمله وقوع عملیات‌های مقاومتی تا زمان رسیدن نیروهای ارتش و پلیس به محل حادثه تاکید دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شهرداری قدس اشغالی هم اعلام کرده که طی روزهای آینده نسخه آزمایشی این طرح به اجرا درخواهد آمد.

شهرداری قدس تاکید کرد که شهرک‌نشینان داوطلب برای عضویت در این گروه‌ها بلافاصله مجوز حمل سلاح دریافت کرده و در یک دوره آموزشی پلیس رژیم صهیونیستی شرکت خواهند کرد.

یوسی لیوی، رئیس اجرایی گردان «نیتسح یهودا» تصریح کرد که از افراد داوطلب گروه‌های پشتیبانی مسلح به منظور تامین امنیت محله‌های یهودی‌نشین در قدس و اطراف آن استفاده خواهد شد.

تسلیح شهرک‌نشینان صهیونیست برای انجام ماموریت‌های امنیتی در قدس اشغالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + هفده =