کد خبر : 305096
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
-

استقبال فلسطینی‌ها از خودداری کشورهای اروپایی از طبقه بندی نهادهای فلسطینی تحت عنوان “تروریستی”

استقبال فلسطینی‌ها از خودداری کشورهای اروپایی از طبقه بندی نهادهای فلسطینی تحت عنوان “تروریستی”

وزارت امور خارجه فلسطین امروز (چهارشنبه) از بیانیه‌ ۹ کشور اروپایی مبنی بر عدم طبقه بندی نهادهای فلسطینی تحت عنوان سازمان‌های تروریستی براساس پیشنهاد اسرائیل، استقبال کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از الشروق، وازت امور خارجه فلسطین در نشست خبری امروز اعلام کرد که این موضع گامی در مسیر درست در برابر تلاش‌های اسرائیل برای ساکت کردن جامعه مدنی فلسطین است که جنایات آن رژیم و نقض قوانین بین‌المللی را افشا می‌کند.

در این بیانیه از دولت‌ها و نهادهای جامعه بین الملل خواسته شده است که طبقه بندی‌ها، تصمیمات و قوانین اسرائیل را قبول نداشته باشند، چراکه این طبقه بندی‌ها ابزاری در خدمت اشغالگری اسرائیل در تحکیم نظام آپارتاید خود، استعمار شهرک نشینان و ابزار سرکوب مردم فلسطین و نهادهای فلسطینی است.

براساس بیانیه این وزارتخانه این مؤسسات عبارت از الضمیر، بنیاد الحق، مرکز بیسان، موسسه دفاع از کودکان بین‌المللی – فلسطین، اتحادیه کمیته‌های کار کشاورزی و اتحادیه کمیته‌های زنان فلسطین هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است که این سازمان‌ها و نهادها معتبر و شفاف هستند و در چارچوب‌های قانونی ملی و بین المللی عمل می‌کنند و نقشی محوری در پایداری و توسعه جامعه فلسطینی دارند.

استقبال فلسطینی‌ها از خودداری کشورهای اروپایی از طبقه بندی نهادهای فلسطینی تحت عنوان "تروریستی"
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 4 =