کد خبر : 305069
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
-

تصویرسازی با محور دغدغه‌های درونی هنرمندان

تصویرسازی با محور دغدغه‌های درونی هنرمندان

نمایشگاه گروهی تصویرسازی هنرمندان معاصر ایران با عنوان «تزکیه» در نگارخانه لاله برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، این نمایشگاه حاصل تلاش جمعی از هنرمندان معاصر ایران است که با رویکرد تصویرسازی گردآوری و انتخاب شده‌اند. «تزکیه» سعی در نمایش و بررسی تکنیک‌های مختلف تصویرسازی دارد که کنکاشی در رسیدن به ساختار تصویری و بیان دغدغه‌های درونی هنرمندان تصویرگر بوده است.

امروزه، تصویر محیط زندگی انسان را احاطه کرده و در فعالیت‌های اجتماعی او نقش اساسی را بر عهده دارد. در این میان تصویرگران این نمایشگاه سعی کرده‌اند با خلاقیت و نوآوری و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین اجرایی و از حیث تکنیک نیز غنی باشند. رسیدن به جامعه‌ای سالم و بی‌آلایش که در آن فرم‌ها و رنگ‌ها بیان‌کننده آلام جامعه هستند و همچنین خطوط برای بیان احساسات پاک و ایجاد روابط عمیق بین تک تک افراد جامعه است.

اسامی هنرمندان شرکت‌کننده به این شرح است: شیما ادیب زاده، سعید امکانی، رویا بیژنی، ماهنی تذهیبی، مژگان حاجی محمدی، محمد مهدی حیدری، مصطفی خزایی، مارال دهقانی، مهشید راقمی، ایلگار رحیمی، مهرنوش ستوده، محمد علی سعیدی، سید حسام الدین طباطبایی، کمال طباطبایی، عاطفه فتوحی، آسیه گونه زاده، سحر للهی، زهرا مداح، امیر مفتون ، اکبر نیکان پور، مرتضی یزدانی.

آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه ـ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ ـ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و نمایشگاه تا دوم مرداد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ به جز روزهای تعطیل دایر خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

تصویرسازی با محور دغدغه‌های درونی هنرمندان

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 3 =