کد خبر : 304966
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
-

مهم ترین دغدغه مردم زلزله زده ساخت مسکن است

مهم ترین دغدغه مردم زلزله زده ساخت مسکن است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز دغدغه اصلی مردم زلزله زده ساخت خانه‌هایی است که به طور کامل تخریب شده که نیازمند پیش بینی اعتبارات ویژه از سوی دولت است.

به گزارش عصرقائم، احمد مرادی در گفت وگو ، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در استان هرمزگان، بیان کرد: به محض وقوع زلزله همه دستگاه های امدادی محلی در محل وقوع زلزله حاضر شدند و تا به امروز نیز در آنجا مستقر هستند. امکانات اولیه فراهم شد. مشکل قطعی برق روستاها بر طرف شد. مردم برای اسکان به چادر نیاز داشتند که تامین شد، اما به دلیل گرمای هوا کانکس و دستگاه های خنک کننده لازم بود. چادرها به کانکس تبدیل شد و دستگاه های خنک کننده نیز تامین شد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز کل جمعیت اسکان اضطراری داده شده‌اند. نیروهای خدمات رسان نیز مستقر هستند. پس از اتمام آواربرداری بازسازی منازل آسیب دیده آغاز خواهد شد. بخشی از خیرین اعلام آمادگی کردند که در ساخت خانه های تخریب شده کمک کنند. مردم از همه جای استان هرمزگان برای امداد و کمک حاضر شدند. الحمدالله هر کسی گوشه ای از کار را گرفته و یک رضایتمندی خوبی مردم پیدا کرده اند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه که امروز دغدغه اصلی مردم زلزله زده است، ساخت خانه هایی است که به طور کامل تخریب شده است. کار سختی است و دولت باید در این زمینه کمک کند. باید اعتبارات خوبی پیش بینی شود تا بتوانیم این کار را به سرانجام برسانیم. تمام زندگی مردم از بین رفته است و حتی برخی عزیزان خود را از دست داده و حتی برخی مصدوم هستند. این موضوع باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

مهم ترین دغدغه مردم زلزله زده ساخت مسکن است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 9 =